Pesanan Sazzy supaya mengamalkan hubungan seks selamat ?


Ha? seks? Jika ianya satu perzinaan memang semua sudah tahu yang ianya membawa kepada dosa besar tidak kira apa juga pegangan agama. Begitulah hikmahnya bagi agama Islam sebab melarang manusia berzina kerana dapat mengelak daripada pelbagai penyakit-penyakit dan disarankan juga kepada yang kuat nafsu (tidak tahan melakukan seks) dan mampu supaya berkahwin walaupun hanya sekadar nikah (sanding tak diwajibkan).

Tapi lain pula Sazzy kiter ni, gambar dibawah ini dipetik daripada oleh James Chong (ruumz.com) bertujuan untuk satu gerakan kesedaran tentang HIV dan AIDS. Selain itu Sarimah Ibrahim, Erra Fazira, Aisyah Sinclair, Sheila Majid dan Ida Nerina juga turut serta dalam sesi fotograpi berkenaan. Tapi kempen ini ada yang tidak kena lah.. Apa ya? korang tahu ker? cuba komen sikit. Hehe..

3 comments:

BezBuddy { December 17, 2010 at 1:03 PM }
bodohnye..nampak sgt die slalu wat gune kondom...huhu
kerel_afzan { December 17, 2010 at 4:56 PM }
haha.. tu r pasal.. nie mcm menggalakkn...
~sHy~ { December 30, 2010 at 11:51 PM }
muka pon cm nampak menggalakkan..hahaha

http://shaifulshafian.blogspot.com/

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes