gambar selebrity antarabangsa masa Kurus&sekarang

Mr. Bean di dalam filem avatar...

Gambar selebriti artis antarabangsa semasa kecil&besar


Nicole Richie

Nicky Hilton

Naomi Watts

Paris Hilton


Claire Danes


Zahida Rafik nikah di London?

Kata sumber yang tidak jelas lagi itu mengatakan bahawa Zahida Rafik bersama lelaki yang bergelar VIP sudah pun bernikah di London lebih sebulan lalu iaitu sebelum puasa Ramadhan. Punyalah nak berahsia, mereka kahwin dalam majlis tertutup tetapi tiptop pun rasanya ramai pelajar dan orang Malaysia di London tahu perkara berkenaan juga kan. Cuma mereka malas nak hebahkan cerita kepada orang tempatan.

Sebab Zahida ni dikatakan tidaklah sepopular mana pun, berlakon kat mana-mana drama/filem pun tak banyak apatah lagi menyanyi, cuma sibuk dikatakan berkepit sana sini dengan VIP. Tapi baguslah kalau dah nikah, boleh juga hindari maksiat dan fitnah. Semoga Zahida berbahagia senantiasa.

Marsha pakai baju fitted dalam In Trend.. sexy nyer..

Sekali sekala tengok Marsha berpakaian sukan ni memang masyuk juga. Dari artis program realiti yang memfokuskan kepada bidang nyayian, kini beralih kepada permodelan pula. Begitulah kalau artis dah popular, banyak tawaran sana sini, mana nak jadi duta, modeling, pelakon iklan, dan sebagainya. Nasib lah Marsha bukan Muslim, kalau Muslim, sah kena bidas di negara ini. Jadi Marsha pun boleh lah berlagak seksi sedikit (had yang ditetapkan, hikhik).










Majlis Pertunangan Memey Suhaiza Dan Norman Hakim

gambar memey dan norman bertunang

Taknak cakap banyak sebab tak ada masa nak komen pasal gambar majlis pertunangan Memey Suhaiza dan Norman Hakim nie. Lagi gambar dengan membaca artikel sepenuhnya.

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang

gambar memey dan norman bertunang


Gambar Hari Raya Awal Ashaari, Scha al Yahya

Hai bersempena raya yang beberapa hari yang lalu, Pelakon yang berkasih sayang, siapa lagi kalau bukan Awal Ashaari dan Scha Al Yahya. Kedua-dua ni kira pertama kali beraya bersama sebagai sepasang kekasih. Pakaian yang dipakai oleh Awal dan Scha juga sedondon, warna yang sama, kasut yang serba hitam. Memang di plan sudah kot sebelum raya. Hehe. Apa-apa pun berbahagialah anda berdua, segerakan lah majlis pernikahan, tak juga timbul fitnah nanti. :)



Norman Hakim Kantoi Tak Bayar Duit Hantaran Abby Lagi ~~

norman kantoi x bayar

Malu beb. Mana mahu sorok ini muka jika anda seorang manusia yang bernama Norman Hakim. Rupa-rupanya wang hantaran masa Norman nikah dengan Abby dulu pun tak bayar-bayar lagi sampai sekarang. Buat malu je. Dah nak kawin dengan si Memey, tapi duit hantaran RM11,111,111 bini yang dulu tak bayar-bayar lagi. Drop your own water face only.

Saya bersyukur dengan kehidupan saya dan apa yang baik untuk Norman. Saya tak kisah pun kalau mereka nak berkahwin tapi masalahnya sekarang sebelum dia sediakan wang hantaran baru, dia perlulah bayar hantaran saya dulu. Wang itu boleh juga saya gunakan untuk perbelanjaan anak-anak kami.


Paling tak tahan menurut Abby rupa-rupanya nafkah anak-anak lepas bercerai pun Norman bayar ala kadar je. Aduh, takkan la dah nak ada bini baru sampai terlupa anak dengan bini lama kot. Jangan la gitu Abang Norman. Jadi la lelaki bertanggungjawap sikit. Takkan buat anak pandai tapi nak jaga tak pandai kot?


Mereka semakin besar dan perlukan perbelanjaan yang banyak. Selama ini apa yang Norman buat tak seperti yang diucapkannya. Sejak dulu saya menanggung semuanya. Sekarang pun dia masih tak menanggung nafkah anak-anak dengan sepenuhnya. Dia cuma bagi ala kadar dan ikut suka hati.


Nasihat kami kepada Memey, pastikan anda dapat wang hantaran tunai daripada Abang Norman kesayangan anda tue nanti. Kang pisang berbuah 2 kali pulak. Hehehe.

Zed Zaidi Sambut Hari Raya Di Jepun?

- Foto THE STAR Oleh MUHAMAD IQBAL ROSLI

PELAKON Zed Zaidi (gambar) berhasrat untuk meluaskan perniagaan menjual peralatan atau radas saintifik ke Jepun.

Sekiranya tiada aral melintang, katanya, dia akan menyambut Hari Raya di negara matahari terbit tersebut selama tiga hari.

"Jika Hari Raya jatuh pada 10 atau 11 September, saya mungkin akan ke sana sehingga 13 September ini. Tetapi saya kena tunggu keputusan dari rakan kongsi saya terlebih dahulu.

"Kalau perancangan saya benar-benar terjadi, ini merupakan kali pertama saya beraya di luar negara," katanya kepada mStar Online.

Zed berkata, dia akan merindui sanak-saudara serta kawan-kawan di kampung halamannya di Mentakab, Pahang.

Bagaimanapun, dia menyifatkan situasi tersebut sebagai asam-garam dalam dunia perniagaan.

Dia juga akan mengambil peluang tersebut untuk bersiar-siar di tempat-tempat pelancongan yang menarik di negara itu.

Pada bulan Ramadan ini, Zed sibuk dengan perniagaan maruku yang merupakan kepadaiannya.

"Setiap tahun saya memang jual maruku kerana itu merupakan kelebihan saya menyediakan makanan berkenaan," katanya yang bekerjasama dengan abang sepupunya menjalankan perniagaan tersebut

Kuih Raya Tak Cukup Bikin Erra Malu

Erra Fazira

SERIK gara-gara kuih raya untuk dihidangkan kepada tetamu tidak mencukupi pada Hari Raya yang tahun lalu, aktres jelita Erra Fazira mengambil langkah drastik dengan membeli sebanyak mungkin kuih raya untuk sambutan Aidilfitri kali ini.

Menurut Erra, perasaan bersalah pada Raya tahun lalu apabila stok kuih yang dibeli tidak mencukupi membuatkan ibu kepada Engku Aleesya ini sanggup berbelanja lebih kali ini.

"Saya betul-betul serik apabila kuih yang dibeli pada Raya tahun lepas tak mencukupi. Buat malu saja pada keluarga dan tetamu.

"Jadi, untuk tahun ini memang saya beli apa saja jenis kuih yang nampak di depan mata. Biarlah lebih sikit asalkan mencukupi," katanya.

Akui Erra, tindakannya untuk berbelanja lebih pada kuih raya tahun ini bukanlah bertujuan untuk membazir, cuma sejujurnya pelakon yang bakal menggalas watak Tun Dr Hasmah dalam Muzikal Tun Mahathir ini mudah kasihan kepada sesiapa saja yang datang menjual kuih raya kepadanya.

"Saya beli kuih lebih banyak kali ini bukan sebab nak membazir. Saya harap orang tak salah faham pula tapi terus-terang saya akui yang saya mudah kasihan apabila meliha orang menjual kuih raya.

"Bila ada rakan-rakan atau sesiapa saja yang datang menjual kuih raya, pasti saya tak fikir dua kali dan terus beli. Jadi, secara tak langsung stok kuih yang dibeli bertambah banyak," katanya.

Jelas Erra lagi, dia tidak kisah pun jika stok kuih raya yang dibeli itu berlebihan kerana memang sudah jadi amalan baginya untuk membawa kuih raya sebagai buah tangan apabila berkunjung ke rumah ibunya, nenek dan keluarga mertua.

"Kalau stok kuih berlebihan pun tak mengapa sebab saya akan bawa kuih raya sebagai buah tangan apabila berkunjung ke rumah ibu, nenek dan keluarga mertua.

"Selain itu, di rumah sendiri pun pasti akan ramai rakan-rakan, kaum keluarga dan para peminat yang datang, jadi bagus juga jika kuih raya ada banyak," katanya yang menyambut Hari Raya di Kuala Lumpur pada tahun ini.

r

Kisah Ketuhar Baru Mila

Mila sambut pagi Syawal di rumahnya di Kota Damansara.

SAMBUTAN Hari Raya kali ini punya cerita yang istimewa bagi penyanyi genit Norsyarmilla Jirin atau Mila.

Menurut Juara Akademi Fantasia 5 ini, jika pada tahun-tahun yang lalu dia hanya membeli kuih raya tetapi pada tahun ini Mila dan ibunya membuat kesemua kuih raya mereka sendiri.

Kata Mila, keputusan untuk membuat kuih raya pada perayaan kali ini adalah kerana mereka baru sahaja membeli ketuhar pada awal tahun ini.

"Mila sangat teruja kerana dapat buat kuih raya sendiri pada tahun ini. Jika sebelum ini, keluarga hanya akan beli saja kuih raya tetapi sejak kami beli ketuhar baru, ibu mahu buat kuih raya sendiri pula.

"Sudah alang-alang ada ketuhar di depan mata, jadi Mila dan ibu putuskan untuk mencuba buat kuih raya berdasarkan buku resipi.

"Sayang kalau tak digunakan pula ketuhar itu. Kami buat beberapa jenis kuih seperti biskut cornflakes dan cip coklat," katanya.

Cerita Mila lagi, dia dan ibunya akan membuat kuih raya di antara waktu sebelum sahur sehingga waktu Subuh. Memandangkan pada bulan Ramadan, Mila memang mengurangkan aktiviti seninya, maka kebanyakan waktu yang terluang itu diperuntukkan untuk membuat persiapan Hari Raya.

"Pada tahun ini, Mila sengaja kurangkan aktiviti seni dan tumpukan perhatian di rumah. Kalau Mila tak terikat dengan sebarang urusan kerja, Mila akan berada di rumah bersama keluarga untuk buat persiapan raya," katanya.

Pada kali ini, Mila akan menyambut pagi Syawal di rumah keluarganya di Kota Damansara, Selangor kerana komitmen nyanyiannya bersama majlis rumah terbuka sebuah kementerian.

Bagaimanapun, mereka sekeluarga akan tetap pulang beraya ke kampung halaman di Pulau Pinang pada Hari Raya kedua dan ketiga ini.

"Tahun ini, Mila tak dapat nak beraya panjang sangat di kampung sebab sedang sibuk untuk persiapan rakaman album baru.

"Lepas tiga empat hari cuti, Mila akan pulang ke KL untuk sambung bekerja," katanya yang menyediakan dua pasang pakaian baru untuk ahli keluarganya.

Pasha Belum Perkenal Kekasih Baru Kepada Anak


SELEBRITI Indonesia, Pasha (gambar) sehingga hari ini belum memperkenalkan kekasih barunya, Adelia kepada bekas isteri, Okie Agustina dan anak-anaknya.

Namun menurut Okie, anak-anak pernah melihat ayah mereka berkasih-kasihan.

"Sebenarnya saya tidak berasa selesa dengan perkara itu. Begitu juga dengan anak-anak. Mereka tahu wanita itu adalah kekasih ayah tetapi saya selalu menganggapnya sebagai kawan ayahnya," kata Okie.

Okie memberitahu, anak-anak tidak memarahi bapa mereka tetapi cuma kecewa. - kapanlagi.com

Kenapa Alliesha Sering Jadi Wanita Penggoda?

PELAKON Alliesha Amir (gambar) tertanya-tanya kenapa pengarah-pengarah filem di negara ini sering menawarkan watak wanita jahat kepadanya.

"Saya selalu terima (tawaran watak tersebut) dan melakonkan watak macam itu. Kalau saya bukan menjadi mangsa rogol, saya akan menjadi mangsa bedah siasat oleh polis.

"Saya benar-benar tak tahu. Barangkali, pengarah-pengarah di Malaysia tengok wajah saya sesuai untuk watak sedemikian," katanya kepada MStar Online.

Misalnya, dalam drama Gerak Khas yang telah pun bersiaran, Alliesha menjadi mangsa rogol oleh tiga lelaki dalam satu bilik selama lima hari.

Manakala, dia akan tampil dalam filem-filem yang akan datang seperti 4 Madu dan Ratu The Movie.

Dalam filem Ratu The Movie, dia membawa watak penggoda dan antara babak sensitifnya ialah adegan di atas katil.

Alliesha sedar orang ramai mungkin akan mempunyai persepsi negatif terhadapnya ekoran sering membawa watak sedemikian.

"Saya tak kisah lagi orang nak cakap apa-apa kerana itu adalah kerja saya. Saya akan cuba bawa watak tersebut tetapi janganlah sampai melampaui batas," katanya.

Dia mengakui personaliti sebenarnya adalah berlainan daripada watak yang dibawa dalam bidang lakonan.

Katanya, dia seorang yang suka buat lawak, kelam-kabut, peramah dan kelakar.

Paris Hilton Dipilih Contoh Selebriti Terburuk

- Foto AFP

SELEBRITI kontroversi, Paris Hilton (gambar) telah dipilih sebagai contoh selebriti terburuk dalam sebuah tinjauan yang diadakan dalam talian.

Media melaporkan, ini berikutan tiga kali penangkapan membabitkan dirinya di Afrika Selatan, Perancis dan Las Vegas yang sudah jelas menjejaskan reputasinya.

Hilton meraih 43 peratus undian sekali gus mengalahkan Lindsay Lohan yang dipenjarakan dan menjalani pemulihan pada musim panas ini.

Lohan menduduki tempat kedua dengan 23 peratus undian.

Hilton didakwa atas tuduhan memilik dadah jenis kokain di Las Vegas pada minggu lalu.

Dia berkemungkinan menghadapi hukuman penjara maksimum sehingga empat tahun dan denda sebanyak $5,000 pound (RM 24,091.58) sekiranya disabitkan kesalahan.

Artis itu dijangka tampil di mahkamah pada 27 Oktober ini.

(AL-FATIHAH)Pelawak Yusof Chong Meninggal Dunia

yusof chong meninggal dunia

Al Fatihah buat pelawak Yusof Chong yang telah meninggal dunia petang Ahad (5 September 2010) di Hospital Selayang akibat komplikasi penyakit seperti sakit jantung dan darah tinggi. Arwah Yusof Chong berusia 63 tahun dan telah dirawat di Hospital Selayang selama 5 hari sebelum kematian beliau.

Jenazah arawah Yusof Chong telah pun selamat dikebumikan selepas solat terawih malam tadi. Sama-samalah kita doakan agar Allahyarham ditempatkan di kalangan orang yang beriman. Al- Fatihah.


sumber dari beautifulnara.com

Inikah Gambar Kekasih Aliff Aziz?

gambar kekasih baru aliff aziz

Minggu lepas kami ada menerima kiriman email gambar kekasih Aliff Aziz. Untuk yang tak tahu, Aliff Aziz ini ialah penyanyi kelahiran Singapura. Aliff Aziz baru berumur 19 tahun dan sedang menjalani National Service Singapura.

Menurut pengirim email ini, kekasih Aliff Aziz yang bernama Putri Norizah Ibnor Riza adalah anak kepada penyanyi Malaysia, Ibnor Riza. Putri Norizah kini berada di Brunei untuk melanjutkan pelajaran peringkat diploma.

Bila tengok usia Aliff Aziz nie teringat zaman muda-muda dulu. Time cinta-cinta monyet dulu. Bila dah tua nie rasa nak tergelak pulak teringat kenangan lama. Apa-apa pun kami doakan yang terbaik buat Aliff Aziz dan kekasih. Kalau dah jodoh tak ke mana kan?

Lagi gambar kekasih Aliff Aziz dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar kekasih baru aliff aziz

gambar kekasih baru aliff aziz

sumber dari beautifulnara.com

Kru GIGI Meninggal Dunia, Konsert Di Bandung Tetap Diteruskan



SALAH seorang kru band GIGI, Feri Mahardika atau dikenali dengan nama Puput, 30, meninggal dunia dalam kemalangan di Tol Cipularang, Sabtu. Puput yang bertugas sebagai juruteknik bass GIGI sepatutnya berangkat ke Bandung untuk menjayakan sebuah konsert GIGI di sana.

Biarpun anggota band GIGI masih berduka dengan berita pemergian Puput itu, namun mereka tetap akan meneruskan konsert itu.

Selain Puput, ada empat kru lain yang terlibat dalam kemalangan tersebut.

Menurut pengurus GIGI, Dhani Pete, kereta Kijang yang dinaiki oleh para kru GIGI telah melanggar belakang sebuah trak. Puput yang duduk di kerusi hadapan kereta itu bagaimanapun tidak dapat menyelamatkan dirinya.

Dua kru GIGI yang turut terlibat dalam kemalangan itu kini sedang dirawat di Hospital Efarina Etaham, Purwakarta.

"Sehingga sekarang dua orang itu termasuk pemandu masih koma," ujar Dhani ketika dihubungi detikhot, Sabtu.

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes