Neelofa dituduh berlagak?

ada beberapa orang industri yang mengatakan, kononnya Neelofa sekarang sudah pandai memilih dengan siapa dia hendak berkawan. Malah Neelofa juga dikatakan selalu bersikap perasan bahawa kehadirannya begitu penting dalam banyak acara.


Dek kerana itu juga, kata mereka Neelofa pasang bodyguard, selain hendak tunjuk pada umum yang dia bukan calang-calang orang.

Sebelum ini Neelofa telah menerima ancaman yang boleh menggugat keselamatan dirinya, sebab itu keluarganya terpaksa upah pengawal untuk menjaga dirinya.

Apapun, semoga apa yang diperkatakan orang itu tidak benar. Neelofa perlu buktikan yang dirinya adalah seperti padi. Semakin menunduk ke bumi apabila semakin berisi.

Kek lucah Enot @ Aliza Abdullah


Pelakon Aliza Abdullah atau lebih dikenali sebagai Enot telah menimbulkan rasa kurang selesa dikalangan peminatnya di laman sesawang Facebook apabila dia telah memuat naik gambar kek berkonsep lucah memaparkan badan wanita berbikini. Lagi gambar after the jump.

Top 10 Most Beautiful Woman Of The World In 2011

*i think she is the most beautiful woman in the world~ (Lisa Surihani)


If you were wondering who are the top 10 most beautiful woman of the world in 2011, you came to the right place. From from stand-up comediennes and powerful businesswomen to Oscar-bound actresses and swimsuit models, they are the most famous and beautiful females who rocked our world. Here they are!

Jessica Pare – No.10 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Anne Hathaway – No.9 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Katy Perry – No.8 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Scarlett Johanson – No.7 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Keeley Hazell - No.6 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Miranda Kerr – No.5 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Selita Ebanks – No.4 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Sofia Vergara – No.3 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Mila Kunis – No.2 Most Beautiful Woman Of The World 2011

Blake Lively is The Most Beautiful Woman Of The World 2011

2 PRODUKSI JEPUN LAMAR ZIZAN RAJA LAWAK


Kalau dah tuah badan... pastinya banyak rezeki datang bergolek!

Begitulah umpama yang dapat digambarkan mengenai
Zizan Raja Lawak atau nama sebenarnya Mohd Razizan Abdul Razak,
yang mendapat tawaran berganda daripada produksi Jepun.

Jika sebelum ini sebuah syarikat produksi Jepun,
Sedic Entertainment mengambilnya berlakon,
kini Zizan menerima pula tawaran berlakon untuk sebuah
lagi produksi dari Jepun yang tertarik pada aksi lakonannya..

“Mereka mula mengenali saya selepas menonton lakonan saya dalam
filem “KL Gangster” dan seterusnya melamar saya untuk
berlakon dalam filem melibatkan tiga negara iaitu Malaysia,
Jepun dan China," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Menjelaskan dengan lebih lanjut, kata Zizan filem Jepun
pertamanya sebelum ini ialah mengenai Yukari (Kitano Kii)
yang merupakan guru bahasa Jepun berhijrah ke Malaysia.
Bagaimanapun, Yukari menjadikan Cikgu Rahman
(lakonan Zizan) sebagai alat untuk mengaburi mata orang lain
yang kononnya mereka bercinta.

“Ini merupakan projek pertama saya dengan syarikat
produksi dari luar negara. Filem ini dijangka akan
ditayangkan di negara ini, Jepun dan China,” ,” tambah Zizan.

Mya sebuk bercuti pada musim sejuk..

Sudah lama tidak mendengar tentang pelakon dan penyanyi, Mya ini. Baru-baru ini, Mya yang dikatakan sudah lama mengimpikan bermain salji, diberi peluang menjejak kaki ke Kashmir hasil tajaan Jamu Mak Dara Sdn Bhd (JMD).

Kebetulan salji mula turun di puncak pergunungan Himalaya sebelum menjejak kaki ke Kashmir. Teruja dibuatnya Mya sepanjang 8 hari di beberapa negeri di India termasuk Srinagar (Kashmir), Delhi, Jaipur dan Agra.

jue aziz nafi Berkahwin dengan orang Kelantan!


“Saya pun tidak tahu macamana boleh timbul gosip yang mengatakan saya telah berkahwin dengan pemuda Kelantan. Saya masih solo dan buat masa ini saya tidak menjalinkan hubungan cinta dengan sesiapa. Mungkin gosip ini muncul kerana saya sering berkunjung ke rumah keluarga angkat saya di Terengganu. Mereka memang orang Kelantan, tapi menetap di Terengganu. Saya selalu ke sana sebab saya tidak ada kampung. Agaknya ada orang kampung yang salah faham, ingat saya berkahwin dengan orang sana,” ujar Jue berterus-terang.

Faralyna Idris seronok berlakon kena pukul & sepak terajang sebelum dirogol beramai-ramai

“Kena pukul & sepak terajang sebelum dirogol beramai-ramai dalam satu babak untuk filem Klip 3gp merupakan satu pengalaman yang paling tidak boleh saya lupakan. Nasib baik pengarah filem, Aidil Fitri Mohamed Yunos banyak memberikan tunjuk ajar dan memberikan gambaran mengenai seorang wanita yang dalam kesakitan. Ia memudahkan saya untuk berimaginasi dan menghayati watak dengan lebih baik,” kata Faralyna Idris ketika sidang preview media filem Klip 3gp.

“Watak sebagai Sandra ini memang berat. Sebelum ini, banyak pengarah memberikan watak sebagai gadis kampung kepada saya. Namun, Klip 3gp telah mencabar saya untuk melakukan kelainan. Sebenarnya, saya pun berfikir 2 kali sebelum menerima watak ini. Setelah berbincang dengan pengarah on what DOs and DON’Ts, saya rasa lebih selesa,” tambahnya

Tidak cukup dengan itu, Faralyna juga menyatakan minat serta keinginannya untuk berlakon lagi watak jahat brutal dalam filem mendatang.

“Selepas ini, saya teringin sangat nak melakonkan watak wanita brutal dan ganas. Kalau KL Gangster tampilkan pelakon lelaki, kenapa pelakon wanita tak boleh? Kalau ada peluang sebegitu, memang saya tak tolak,” ujarnya.

Gambar Erra Fazira terbaru!



Aaron Aziz mohon jadi rakyat Malaysia!

Memang bersemangat wajah betul melihat Aaron Aziz apabila memperkatakan mengenai permohonannya menjadi warganegara Malaysia yang memilik IC. Dengan penekanan konsep 1Malaysia, Aaron merasakan dirinya bakal layak menjadi warganegara Malaysia. Keinginan Aaron begitu berkobar-kobar memandangkan dirinya sudah banyak membuat jasa dan bakti kepada Negara ini melalui filem dan juga industri seni.



Proses ini bukan proses yang senang bahkan mengambil masa yang agak lama dan tidak begitu mudah untuk diluluskan. Kalau diluluskan kemungkinan besar, Aaron bakal memberikan saingan sengit kepada pelakon tempatan dalam sesi anugerah pelakon nanti, percayalah, sebab nama Aaron kini dah semakin naik dan mendapat perhatian ramai.

(Gambar) Tiz Zaqyah dan Izara Aiyah menandingi pose Kilafairy


Admin jumpa gambar Tiz Zaqyah dan Izara Aiyah, pelakon drama Soffiya dalam posing menjuihkan bibir sepertimana yang selalu kita jumpa pada gambar Kilafairy. Ingatkan Kilafairy je yang berjaya pose seperti Angelina Jolie, tapi kedua-dua Tiz Zaqyah dan Izara Aisyah tidak kurang hebatnya

Percintaan putus, Miera Liyana main kayu tiga dengan Shah Jaszle


Percintaan antara dua pelakon yang sedang naik masa kini, Shah Jaszle dan Miera Liyana, akhirnya berakhir sudah apabila putus di tengah jalan. Masing-masing telah pun bertindak untuk buat haluan sendiri. Waktu bercinta dahlulu, bukan main rak lagi buat pengakuan bercinta dan telah menyukai masing-masing sejak bertahun-tahun dahulu lagi.

Namun, tak lama selepas pengakuan ini, terputus sudah, dikatakan berpunca daripada Miera Liyana sendiri apabila sedang bercinta dengan orang lain, boleh bermain kayu tiga pula.

Nampaknya Shah Jaszle tertipu’lah dengan cinta yang ditawarkan Miera Liyana ini. Setelah terbongkar dan rasa tertipu, Shah Jaszle dikatakan tidak lagi mahu meneruskan hubungan mereka walaupun setelah Miera Liyana minta maaf dan beri seribu penjelasan. Apapun, ini hanya’lah lagi satu andaian. Sekiranya benar artis ini yang diandaikan, diharapkan bersabarlah menempuh dugaan ya.

Bob Lokman Ditahan, Tiada Tauliah Beri Ceramah

bob lokman

Femes sebentar Bob Lokman hari ini apabila menghiasi muka depan Harian Metro. Bob Lokman telah ditahan oleh JAIS kerana mengadakan ceramah tanpa tauliah di Masjid Sungai Lui, Hulu Langat.


Untuk makluman, kegiatan memberi ceramah tanpa tauliah oleh Bob Lokman telah dipantau selama 2 minggu oleh JAIS. Untuk makluman, di Selangor anda perlu ada tauliah untuk memberikan ceramah agama.

Fida tak bertudung depan Mamat?

Wah kalau dah ber-couple tu, mesti semuanya indah-indahkan. Pasangan pelakon, Fida yang kini hangat bercinta dengan pelawak, Mamat Sepah bukanlah suatu yang asing lagi, pasti ramai sudah tahu dengan episod cinta mereka. Tapi tahukah anda gambar dibawah ni bakal memberikan persepsi anda terus berubah mengenai Fida.

Mengikut daripada sumber daripada penghantar gambar berkenaan, gambar diambil ditempat umum oleh Mamat sendiri, (pantulan gambar pada dinding badan kereta) kepada kekasihnya Fida. Tapi Fida tidak bertudung ketika ini, hanya sekadar memakai topi. Biar betik, bukankah setahu kita penampilan Fida selama ini sentiasa memakai tudung. Adakah ini sekadar trend, memakai tudung diwaktu bertemu orang ramai atau media.? lu dah kantoi ni Fida oi.

Gambar Wawa Zainal Yang Seksi


Ada orang kata ini teknik selebriti baru nak naikkan nama dan populariti. Sebab fikir secara logik, gambar yang tersebar seperti dibawah nie adalah tanggungjawab diri sendiri/empunya badan, takkan sampai tak boleh tahu kot. Tapi baru seksi begini dah kecoh satu dunia, ada lagi seksi yang super advance daripada segelintir selebriti yang terdahulu, Melodi cool relax jerk. Zz..

Johan Asari kekasih baru Fasha Sandha?



Maya Karin jumpa kekasih baru di Paris?

Ternyata kunjungan Maya ke Paris kali ini telah membuahkan hasil. Seperti sedia maklum lelaki France diidentitikan sebagai lelaki paling romantik. Ternyata kenyataan itu benar dan di kota Paris itulah seorang lelaki France telah berjaya menambat hati Maya.

Tanpa diduga, Maya telah bertemu dan berkenalan dengan seorang pemuda France beragama Islam. Perkenalan singkat itu mungkin telah membuatkan Maya Karin jatuh cinta atau pun tertambat dengan renungan pertama lelaki Peranchis itu.

Orangnya kacak dan berdarah Algeria. Apakah pemuda itu bakal membuka hati Maya Karin buat kali kedua sekali gus menyemai cinta dan diakhiri dengan ikatan perkahwinan? jeng-jeng... nantikan episod seterusnya..

Dengar-dengar khabar puting beliung, pelakon, Yana Samsudin dengan pelakon hebat, Shaheizy Sam kini tengah bercinta. Dikatakan mereka berdua agak rapat akhir-akhir ini disebabkan kerap melakukan kerjasama dalam kerjaya mereka. Yang terbaru mereka digandingkan bersama untuk filem Bini-Biniku Gangster sebelum tu Kongsi. Admin belum tengok lagi filem ni, namun yang pasti filem ini mungkin hebat kan. Hehe


Dalam sebuah majalah By'U. Ada memaparkan kisah cinta Yana dan Shaheizy. Tak pasti apa isi kandungannya. Kalau korang nak tahu, korang beli lah yer. Kalau betul dorang berdua bercinta, apa salahnya, mengaku kan lebih elok dari menafikan benda yang orang semua suka. Kita doa kan sahaja mereka berdua bahagia.

Joey mahu kahwini Watie Januari 2012

Joey telah memutuskan untuk bernikah dengan bekas anggota kumpulan Elite, Watie Elite pada Januari 2012. Keputusan Joey untuk mengambil Watie sebagai isterinya adalah tepat kerana merasakan penyanyi dan pelakon popular itu memenuhi ciri-ciri yang diingininya selama ini selain menganggap ia sebagai jodoh.


Mengenai hubungan mereka berdua, Joey menjelaskan ia semakin bertambah baik dan dia mengagumi ketabahan Watie yang dilempar dengan tuduhan sebagai dalang kepada keretakan rumah tangga Joey.

Memandangkan mereka berdua pernah mengalami detik hitam kehancuran rumah tangga dan kini telah mematangkan/memahami antara satu sama lain.

Sepah Bubar! Sepahtu Ditubuhkan!



Sepahtu kini dalam proses mengeluarkan album dibawah Syarikat MW Entertainment yang dimiliki oleh Maw. Dengan irama pop dan rock, kumpulan ini bakal di 'support' oleh komposer terkenal tanah air, Datuk M.Nasir, Azmeer, Sheikh Qalam, Mawi dan juga Kumpulan Sepahtu sendiri.

Stacy Muka Depan Majalah Remaja.

Gambar Stacy di bawah ni merupakan cover dirinya di majalah nombor satu di hati muda mudi, Remaja edisi Oktober 2011. Memang cantik dan cute Stacy seperti Marilyn Monroe la pulak. Hehe. Ada lah iras sikit-sikit rasanya. Tajuk pon 'Si Budak Nakal yang sukses!' mungkin Stacy ni sosial sikit orangnya kot, tapi dia sukses dalam kerjayanya dalam dunia remaja/muda mudi. Nak tahu dan baca lanjut? silalah beli majalah Remaja Oktober pas ni.



Fida putuskan hubungan cinta dengan Mamat


Petikan temubual dibawah dipetik dari laman blog hiburan RotiKaya. Memang tidak dinafikan lagi hubungan Fida dan Mamat Sepah sejak tersebarnya gambar Fida tidak bertudung kini semakin rengang. Fida pon sudah memaafkan Mamat. Tapi tidak secara 'face to face' hanya melalui SMS. Keputusan pengakhiran episod cinta ini diambil Fida melalui temubual berkenaan.


Status hubungan sekarang selepas isu gambar nampak rambut.

“Hubungan kami sebelum ini sebenarnya tergantung & memang itu keputusan kami bersama untuk meredakan keadaan yang nampak semakin rumit ketika itu”

“Tetapi, selepas di’fikirkan balik, Fida buat keputusan sendiri di’sebelah pihak Fida yang hubungan ini perlu di’putuskan sekarang atau situasi akan menjadi lebih buruk”

Adakah keputusan ini berpunca semata kerana isu gambar atau ada faktor lain?

“Isu gambar saya yang Mamat sebarkan itu adalah salah satu faktor dan ada beberapa faktor peribadi lain yang membuatkan Fida menarik diri dari hubungan ini”

“Mamat baik sebenarnya. Kalau kenal rapat, dia memang baik tetapi buat masa sekarang biarlah Fida tumpukan kepada karier, keluarga & perniagaan Fida sahaja”

Fida buat keputusan ini tanpa berbincang dengan Mamat, tidak takut Mamat marah kerana tahu melalui media?

“(Ketawa) Fida harap dia faham keputusan Fida. Itu sahaja & kami bukan’nya ada hubungan sah macam suami isteri atau apa apa dan keputusan ini untuk kebaikan Mamat juga. Kami baru mahu menapak dalam dunia seni”

Ada pesanan untuk Mamat kalau kalau dia membaca tulisan kami?

“Fida harap di’masa akan datang kalau kita di’jodohkan dalam satu projek bersama, kita berdua boleh bekerja secara professional dan tidak biarkan apa yang terjadi ganggu kerja kita berdua”

Jojie sangkal Bertudung itu Panas!!

Kakak kepada Ratu Rock Negara, Jojie (yang kini berusia 47 tahun) dulu dikatakan sesetengah orang dia bertudung hanya lah untuk menghormati bulan Ramadhan memandangkan ianya bulan yang penuh berekah. Namun Jojie berkata ianya bukanlah hanya untuk bulan Ramadhan semata-mata, dia kini hanya mampu berserah yang dia memakai tudung ikhlas kerana Allah Taala (Lillahitaala)

Petikan artikel dari Gua: “Saya dah mula sepenuhnya memakai hijab beberapa hari sebelum Ramadhan. Nawaitu nak pakai hijab dah lama dah, tapi manusia biasalah, suka nak ikut kawan dan sebagainya. Namun, bila dah tiba masa, terus saja nak pakai. Masa itu saya tengah solat Subuh dan sewaktu sujud, hati saya rasa nak pakai sangat-sangat waktu itu juga.

“Masa tak pakai tudung dulu, bila kita keluar rasa panas saja. Tapi, bila kita tengok orang yang pakai tudung ini, tak panas pula. Bila dah pakai tudung sekarang, baru saya tahu memang tak panas. Alhamdulillah, selepas pakai hijab ini, saya rasa lebih tenang lagi.”

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes