Siapa Siti Saleha ni? drama Nora Elana TV3

Kenal Siti Saleha ni ker.? Ala pelako untuk drama Nora Elana tue ha, kat TV3 selalunya petang main. Pelakon baru ni merupakan adik kepada Sam Bunkface, umurnya sahaja baru masuk 19 tahun. Orangnya kelihatan cantik dan ayu, kalau dah ada kekasih baguslah, kalau belum, nanti ramai lah kaki miang tue kuar. Hehe. Kiranya ramai dah selebriti baru muda-muda yang dilahirkan buat masa ni. Baguslah, ada juga pelapis kan, biasala, nanti ada juga yang bosan kalau itu-itu je yang berlakon. :) -gambar Maestro Photography


1 comments:

a n a s t a s y e a { June 29, 2011 at 12:20 PM }
Artis .. siapa tak kenal :D

anastasyea's latest post .. Multiple PageRank Checker | Cara mudah untuk check PageRank rakan² !

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes