Scha al Yahya nak kahwin secepat mungkin!

Umum dah tahu yang Scha al Yahya dan Awal ni couple yang sejati dan cocok. Dan usia mereka juga tidak ketinggalan makin meningkat. Scha yang kini berusia 28 tahun mahu menjadikan Awal suaminya dengan segera, maknanya nak kahwin. Namun impian Scha dan juga Awal itu terlalu terbatas disebabkan kesibukkan kerjaya masing-masing. Sampailah tarikh keramat pernikahan mereka berdua belum lagi dimuktamadkan. Kata Scha kat mStar paling awal pun tahun depan.

Bagi admin, itu semua bukan penghalang, sedangkan VVIP dan VIP pun kalau nak berhasrat nak kahwin, dorang tetap akan kahwin cepat juga walaupun empayar, tugas, beban kerjaya mereka lebih besar dan berat. Bukan nak sibuk cerita pasal duit nak kahwin ker aper ni, Scha dan Awal pun kaya juga tue, kereta mewah pun ada kan. Admin rasa kalau soal duit, Scha dan Awal mampu, namun kesibukkan mereka sahaja yang membatasi mereka. Ntah lah sibuk macamana la dorang ni sampai tak nak kahwin cepat. Ala, nikah kahwin tue amik masa dua hari jerk, kalau bab-bab perancangan kahwin tue, amik masa seminggu pun dah cukup jah2..
"Memang kami mahu berkahwin, kalau boleh secepat mungkin. Bagi saya, perkara yang baik tidak perlu ditangguhkan. Saya bimbang juga kalau lebih lama berkawan, lebih banyak risikonya. Malangnya kesibukan kami menjadi penghalang. Terus-terang, kedua belah keluarga masih belum berbincang dan kami sedang mencari masa yang sesuai. Paling awal pun mungkin tahun depan," kata Scha yang ditemui pada sidang media drama Dunia Kita, baru-baru ini.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes