Delia Kekasih Baru Pasha "Ungu"

VOKALIS kumpulan Ungu, Sigit Purnomo atau lebih dikenali sebagai Pasha kini tidak bersendiri lagi.

Duda yang sering dihimpit kontroversi ini akhirnya memiliki kekasih baru setelah digosipkan dengan beberapa orang artis wanita Indonesia.

Pasha dikhabarkan sering membawa wanita yang bernama Delia di setiap acara muziknya sejak kebelakangan ini. Delia juga dikatakan sanggup menunggu penyanyi itu biarpun persembahannya berlanjutan sehingga menjelang pagi.

Selain itu, ketika ditemui selepas konsert tersebut, Pasha tidak segan untuk memperkenalkan kekasihnya itu kepada wartawan dan mengakui lebih gembira sekarang.

"Saya merasa senang kerana ada yang sudi menemani saya di konsert yang lama ini." ujar Pasha sambil melirik kepada wanita tersebut.

Bagiamanapun ketika ditanya tentang perancangan untuk melangkah ke alam perkahwinan, Pasha memberitahu bahawa mereka belum lagi bersedia ke arah itu.

"Sekarang kami memang sedang berkawan rapat tapi belum ada apa-apa perancangan lagi untuk berkahwin. Berkawan sahaja dulu," ujarnya.

Menurut sumber yang dipetik dari Vivanews.com, ini bukan pertama kali Delia menemani Pasha, malah pasangan ini turut bersama ketika meraikan ulang tahun salah sebuah stesen televisyen Indonesia.

Pasha juga mengaku sedang bahagia dalam hubungan tersebut dan sudah memperkenalkan Delia kepada ketiga-tiga anaknya.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes