Gambar Fasha Sandha Jadi Ikan Duyung

FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA, GAMBAR BOGEL FASHA SANDHA, GAMBAR SEKSI FASHA SANDHA, GAMBAR TERKINI FASHA SANDHA, GAMBAR TERBARU FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA JADI IKAN DUYUNG

Wah! Fasha Sandha jadi ikan duyung. Kalau goreng pun sodap ni. Hahaha.. Tapi kalau kami la yang dapat ikan duyung ni, takde’nya nak goreng-goreng. Pelihara sudah. Lepas tu buka bilik pameran macam Aquaria tu. Fuhhh! Kami jamin pasti ramai yang akan masuk untuk nengok ikan duyung tu. Masyuk.. Hehee..

Ok la. Sebenarnya Fasha Sandha jadi ikan duyung ni adalah untuk melengkapkan jalan cerita drama Duyung Aridinatha. Secara detail tu tak tahu la pulak sama ada Fasha Sandha akan jadi duyung sepanjang masa dalam drama tu atau kejap jadi manusia, kejap jadi duyung. Ala, macam cerita Dyesebel tu. Huhu..

Apa-apa pun, kat bawah ni ada beberapa lagi gambar Fasha Sandha semasa dia jadi duyung dan juga gambar-gambar di set penggambaran mungkin. Jadi tunggu apa lagi? Layan..

FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA, GAMBAR BOGEL FASHA SANDHA, GAMBAR SEKSI FASHA SANDHA, GAMBAR TERKINI FASHA SANDHA, GAMBAR TERBARU FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA JADI IKAN DUYUNG

FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA, GAMBAR BOGEL FASHA SANDHA, GAMBAR SEKSI FASHA SANDHA, GAMBAR TERKINI FASHA SANDHA, GAMBAR TERBARU FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA JADI IKAN DUYUNG

FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA, GAMBAR BOGEL FASHA SANDHA, GAMBAR SEKSI FASHA SANDHA, GAMBAR TERKINI FASHA SANDHA, GAMBAR TERBARU FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA JADI IKAN DUYUNG

FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA, GAMBAR BOGEL FASHA SANDHA, GAMBAR SEKSI FASHA SANDHA, GAMBAR TERKINI FASHA SANDHA, GAMBAR TERBARU FASHA SANDHA, GAMBAR FASHA SANDHA JADI IKAN DUYUNG

sumber dari zonartis.com

1 comments:

FeeQ { May 20, 2010 at 3:08 AM }
waaaa...malaysia duyung so pretty XD

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes