Kami Rela Menjadi Seekor Monyet Jika Dapat Dibelai Manja Oleh Diana Danielle

gambar diana danielle

Aduh. Untungnya monyet yang diberi nama Lulu ini. Dibelai manja oleh si cantik Diana Danielle. Kalaulah Lulu mengerti yang betapa Diana Danielle menjadi pujaan ramai jejaka di luar sana, pasti dia akan berbangga dengan rakan-rakan monyetnya yang lain. Mungkin Lulu akan bercakap riak seperti ini dengan kawan-kawan dia:-

Beb. Gua tadi DD peluk gua. Lu orang apa ada? Duduk melangut je kat pokok nie. Nampak sangat aku lagi macho dari korang sampai DD pun beria nak membelai aku. Jangan jeles ~~~

Sebenarnya si monyet yang bernama Lulu ini adalah peneman Diana Danielle sepanjang penggambaran filem Hanyut di Kuala Lipis. DD pulak jenis yang suka binatang. Itu yang DD dengan selamba je main dengan si Lulu nie. Tapi hati-hati ye. Jangan sampai kena gigit.

Lagi gambar Diana Danielle dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S:Sila jangan hentam kami dengan kata kami tak bersyukur menjadi seorang manusia. Tajuk di atas hanyalah gurauan semata-mata. Saja nak ceriakan mata anda semua yang dah mengantuk kat pejabat tue.

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

gambar diana danielle

sumber dari beautifulnara.com

1 comments:

Hafiz Ismi { May 27, 2010 at 10:49 PM }
terasa nk jd monyet plak.. kyahaha~

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes