(KUIZ)Skirt Siapa Lebih Pendek, Rozita Che Wan Atau Azza Elite?

gambar seksi rozita che wan

Di kala kita stress dengan pengumuman kerajaan kita yang begitu “PRIHATIN” untuk berjimat cermat, marilah kita bersama-sama meneka skirt siapakah yang lebih pendek di antara Rozita Che Wan dan Azza Elite di dalam gambar di atas. Kalau dari kebesaran paha, kami rasa Azza Elite nampak lebih besar daripada Rozita. Tapi dari segi kependekkan skirt, agak sukar untuk ditentukan sebab dua-dua lebih kurang je.

Kami rasa Rozita dan Azza sudah pun menyahut seruan kerajaan kita untuk berjimat cermat. Sekarang nie diorang beli baju yang tak cukup kain bukan untuk seksi, tapi sebab itu lebih murah. Mungkin lepas nie lebih ramai artis kita yang bakal berjimat cermat dengan memakai seluar dalam sahaja ke event-event. Tak gitu?


sumber dari beautifulnara.com

5 comments:

NuR 'aQiLaH { May 29, 2010 at 2:55 AM }
skirt azza ag pendek

huhu

*wat malu jer*
royal joe budu { May 29, 2010 at 3:04 AM }
mak oih peha..macam malik noor..
Kyosingcat { May 29, 2010 at 3:30 AM }
Meh kyo tambah lagi dialog kat gambar tu. "Abess....u punya dosa pon lagi besar la ye". Sekian, ekekeke.
(: syai_sharif :) { May 29, 2010 at 8:24 AM }
peha malik noor??
ha alip ha alip hahahahaaa! ;DD
Anonymous { May 31, 2010 at 10:46 AM }
kah2.. pelik2.. peha besar macam malik nor.. ahak3.. tp dlm paper diorg da mintak maaf.. huhu

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes