(Panas) Diana Amir Bela Jantan dan Kaki Seks?

Diana Amir Seksi, Diana Amir Facebook, Diana Amir Merokok, Diana Amir Bertudung, Diana Amir Blog, Diana Amir Bersosial, Diana Amir Biodata, Diana Amir Sunsilk, Gambar Diana Amir Bersosial Bersama Kekasih, Gambar Seksi Diana Amir


Diana Amir, Gambar Diana Amir, Gambar Bogel Diana Amir, Gambar Seksi Diana Amir, Gambar-Gambar Lucah, Melayu Boleh Collection, Gambar Bogel Pelajar UiTM

Kalau dulu, gambar Diana Amir bersama seorang lelaki (kekasih’nya mungkin) tersebar kat internet ni, kali ini kami dikejutkan pula dengan satu kenyataan yang ditulis kat Faceboook (Fan Pages) Majalah Remaja dimana Diana Amir dikatakan seorang kaki seks dan ‘membela jantan’. Woot! Bahaya ni.

Walau bagaimanapun, kami tak pasti sama ada kenyataan yang dituliskan itu sahih atau hanya rekaan semata-mata. Maklumlah, kat internet ni orang boleh tulis apa sahaja yang diorang suka walaupun tanpa bukti. Kan? Apa-apa pun, korang boleh baca kenyataan tu kat bawah ni dan anda tentukan.

Diana Amir

Lebih lanjut, korang boleh lihat KAT SINI. Itupun kalau masih ada ler. Maklumlah, benda-benda sensitif macam ni bila-bila masa je boleh kena delete oleh tuan tanah. Huhu.. Sebagai rujukan, Khairul Amir dan Shamsul Amir tu adalah abang kepada Diana Amir. Manakala Dodi seperti yang ditulis adalah nama samaran Diana Amir.

Ok! Kami tinggalkan anda dengan kenyataan tu dan sama ada ianya betul atau fitnah semata-mata, hanya mereka-mereka dan tuan punya badan je yang tahu hal sebenar. Apa-apa pun, korang yang tak pernah melihat gambar yang kami maksudkan kat atas tu, nah! kami sajikan’nya kepada korang. Apa lagi? Layanlah. Hehehee..

Diana Amir Seksi, Diana Amir Facebook, Diana Amir Merokok, Diana Amir Bertudung, Diana Amir Blog, Diana Amir Bersosial, Diana Amir Biodata, Diana Amir Sunsilk, Gambar Diana Amir Bersosial Bersama Kekasih, Gambar Seksi Diana Amir

Diana Amir Seksi, Diana Amir Facebook, Diana Amir Merokok, Diana Amir Bertudung, Diana Amir Blog, Diana Amir Bersosial, Diana Amir Biodata, Diana Amir Sunsilk, Gambar Diana Amir Bersosial Bersama Kekasih, Gambar Seksi Diana Amir


Diana Amir Seksi, Diana Amir Facebook, Diana Amir Merokok, Diana Amir Bertudung, Diana Amir Blog, Diana Amir Bersosial, Diana Amir Biodata, Diana Amir Sunsilk, Gambar Diana Amir Bersosial Bersama Kekasih, Gambar Seksi Diana Amir

Diana Amir Seksi, Diana Amir Facebook, Diana Amir Merokok, Diana Amir Bertudung, Diana Amir Blog, Diana Amir Bersosial, Diana Amir Biodata, Diana Amir Sunsilk, Gambar Diana Amir Bersosial Bersama Kekasih, Gambar Seksi Diana Amir

sumber dari zonartis.com

2 comments:

FeeQ { May 20, 2010 at 3:08 AM }
Went artist went to club...all want talk about it... how about normal people went?
Piji Bigmac { June 8, 2010 at 1:29 AM }
this is because artist is the icon of normal people . yah ! Wardina always right ! aritst cant be a icon ! (khatam al-quran stakat ckup syarat buat ape ?)

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes