Bung Nikah Zizie Ezette Tak Mintak Izin Isteri, Masuk Kes Mahkamah

kes mahkamah bung mokhtar zizie ezette


Ish-ish. Tengok kat parlimen abang Bung kita nie punyalah garang macam harimau. Rupa-rupanya hari tue masa nak kahwin dengan Zizie Ezette tak mintak kebenaran bini first. Mungkin terlupa kot. Almaklumlah syok sangat nak berbinikan Zizie yang putih gebu.

Kes nie dah masuk jadi kes mahkamah. Dua adik dan abang kepada Zizie Ezette dituduh bersubahat dalam meneruskan poligami tanpa izin nie. Tak apalah. Yang penting nikah cara Islam. Kasi halal dulu. Bab-bab poligami nie kalau leh setel luar mahkamah lagi bagus.

Semoga kes nie tak berpanjangan. Kalau kena bayar denda tue bayar jerlah. Duit Abang Bung kan bersepah banyak.

sumber dari budiey.com

1 comments:

kanip mito san { April 22, 2010 at 1:59 AM }
nah pape la minah ni

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes