Sharifah Amani Merokok?

Sharifah Amani, Gambar Sharifah Amani, Gambar Terkini Sharifah Amani, Gambar Terbaru Sharifah Amani, Gambar Sharifah Amani Hisap Rokok, Gambar Sharifah Amani Merokok, Video Sharifah Amani Hisap Rokok, Video Sharifah Amani Merokok, Gambar-Gambar Lucah Sharifah Amani, Gambar-Gambar Lucah Artis Malaysia

Siapa tak kenal Sharifah Amani kan, satu nama yang pernah meletup-letup dalam dunia lakonan suatu ketika dulu malah namanya tak pernah lekang sebagai penerima anugerah. Tapi sejak pemergian Yasmin Ahmad, nama Sharifah Amani dilihat semakin suram dan suam-suam kuku. Adakah populariti Sharifah Amani sudah tenggelam tak timbul-timbul?

Ok, lupakan mengenai perjalanan karier beliau kerana apa yang kami nak story’kan kat sini ialah, kami menjumpai satu video temubual antara Sharifah Amani dan sape ntah dimana pada video tersebut, kelihatan Sharifah Amani sedang memegang sebatang rokok ketika ditemubual. Kotak rokok dan lighterjuga jelas kelihatan di atas meja.

Walau bagaimanapun, memandangkan video tu agak kurang jelas, kami tak berani nak jamin sama ada apa yang dipegang oleh Sharifah Amani tu adalah rokok. Boleh jadi benda lain. Tapi kalau nengok bebetul, asap rokok memang jelas kelihatan. Apa-apa pun, kat bawah ni video yang kami maksudkan dan anda saksikanlah sendiri.




Bukan masalah besar pun sebenarnya kalau betul Sharifah Amani ni merokok. Lainlah kalau beliau meminum arak yang dah sah-sah hukum’nya haram. Tapi ingatlah yang merokok itu membahayakan kesihatan

1 comments:

Anonymous { May 18, 2010 at 10:32 AM }
betoi la tu.. pape la budak ni. mental jugak ker..?


yana i im ur sis nani fan.. juz wanted to know.. she smoke ke?.. heard some rumors bout that..
Yea she does. They aren't rumors. HAHA
2 weeks ago
http://www.formspring.me/yanalyahya

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes