Fauzi Nawawi ajak Zarina Ann Julie buat seks?

zarina ann julie, gambar lucah zarina ann julie, gambar bogel zarina ann julie, video lucah zarina ann julie, gambar bogel pelakon anak pontianak, gambar lucah pelakon anak pontianak, video lucah pelakon anak pontianak, video lucah fauzi nawawi

Baru-baru ni Zarina Ann Julie ada membuat pendedahan ekslusif kat Pancaindera yang ada seorang pelakon lelaki ni, juga suami kepada artis wanita popular cuba nak menggatal dengannya. Sape yang baca Pancaindera tu tahulah kot.

Menurut Zarina, pelakon lelaki tersebut sering menghantar sistem pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah kepadanya malah Zarina juga mengatakan yang pelakon tersebut pernah menghantar SMS mengajak Zarina untuk melakukan seks. Woot!

Walau bagaimanapun, Zarina masih enggan mendedahkan nama pelakon tersebut walaupun dia mempunyai bukti kukuh untuk melakukannya. Mungkin Zarina tak sampai hati kot dan mahu menjaga perasaan isteri si pelakon ni.

Namun, dari informasi yang kami perolehi kat forum hiburan terkemuka Malaysia iaitu cari.com.my mengatakan bahawa pelakon lelaki yang dimaksudkan adalah Fauzi Nawawi, suami kepada Lisdawati. Sejauh mana kesahihan’nya, itu kami tak pasti.

Sama-sama kita tunggu perkembangan gossip ni dan nantikan sebarang update daripada kami (itupun kalau ada ler). Harap-harap gossip ni tak betul. Kalau betul, hurm.. Habislah karier Fauzi dan pastinya Lisda akan kena tempiasnya.

Zon Artis: Tiba-tiba pulak teringat dengan video lucah yang konon’nya lelaki dalam video tu adalah Fauzi Nawawi. Tapi we all tak tengok pun video tu. So, tak tau betul ke tak tu Fauzi Nawawi atau pelanduk dua serupa je kot. Hee..


sumber dari zonartis.com

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes