Erin Res2 Kerja Jadi Belly Dancer

erin res2 belly dancer

Siapalah kami ini untuk menghukum seseorang itu jahat, berdosa, baik, alim dan sebagainya. Apa yang kami kongsikan di sini cumalah untuk dijadikan iktibar kepada anda semua. Mana yang baik itu amiklah jadi pengajaran. Yang tak baik tue, amik juga tapi jadikan teladan. Tapi dalam bab gambar Erin Res2 jadi belly dancer nie, rasanya lebih banyak yang tak baik daripada yang baiknya. Maka seeloknya jadikanlah pengajaran kepada kita semua.

Sedikit kata-kata Erin Res2:-

Saya sekarang menjadi ‘belly dancer’ dan diakui tarian ini keterlaluan tapi saya suka dan itu sumber saya cari makan. Lagi pun saya tak kacau orang. Saya tahu seksi tak digalakkan tapi daripada ‘belly dance’ saya bagi anak (Nur Tiera Asrina) makan sejak saya melahirkannya hinggalah dia kini sudah berumur 9 tahun. “Saya tahu percubaan berani saya ini dikutuk dan dikritik oleh pihak di luar sana tapi itu saya harus terima. Pada saya selagi saya tahu siapa diri saya yang hanya mencari rezeki, itu sudah cukup. Apatah lagi, saya ni jenis, habis ‘show’ terus balik ke rumah dan bukan berpeleseran tak tentu hala




Kami tak cukup ilmu di dada untuk menentukan sesiapa itu baik atau jahat. Harap-harap kepada yang nak komen pun, janganlah komen yang melampau-lampau sangat. Kalau komen bagi nasihat sangat-sangat kami galakkan. Jangan komen hentam sampai orang tue mati tak leh nak bangun terus.

Lagi gambar Erin Res2 kerja jadi belly dancer dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

erin res2 belly dancer

erin res2 belly dancer

erin res2 belly dancer

erin res2 belly dancer

sumber dari beautifulnara.com

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes