Betul ke dia bedah payudara?




SEWAKTU hari cuti Papa minggu lalu, Papa berkesempatan menonton sebuah drama bersiri yang kini sedang hangat ditayangkan.

Memang menarik drama itu kerana jalan ceritanya dan barisan pelakon yang membintangi drama tersebut yang banyak menghidupkan perjalanan ceritanya.

Dalam banyak pelakon dalam drama itu, Papa sebenarnya cukup seronok melihat seorang aktres ini yang kelihatan cukup berbeza dalam drama itu.

Tidak dinafikan, solekan yang dikenakan oleh aktres itu menyerlahkan lagi kejelitaannya dan kalau sekali pandang, memang Papa tidak menyangka itu adalah aktres yang dimaksudkan.

Papa perasan sebenarnya ada perubahan pada aktres itu. Bukan dari segi perubahan wajah tetapi dadanya yang Papa lihat semakin membuak dan menonjol berbanding dulu. Buat pembedahan ke?

Bukan Papa sahaja perasan malah, teman-teman Papa yang menonton drama berkenaan juga mengatakan perkara yang sama. Bukan untuk menuduh tetapi memang ketara sungguh perubahannya.

Mungkin juga aktres berkenaan memakai wonder bra untuk menghidupkan watak antagonis yang dibawakannya itu. Tetapi, kalaulah betul dia buat pembedahan, memanglah tidak mensyukuri nikmat Allah.

SUMBER DARI paper UTUSAN MALAYSIA

2 comments:

Anonymous { December 31, 2009 at 2:05 PM }
agak2 bape la saiz bra die ek??
Khaleeqa Idrus { January 2, 2010 at 9:47 PM }
No lah. Dia tak buat pembedahan. Tp keturnan die mmg banyak tetek besar. Rileklah. Die bkn pure Malay.

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes