Exclusive: Lagu Drama King Meet Uncle Hussain ialah tentang Siapa?!!


Meet Uncle Hussain(MUH) sudah pun mengeluarkan lagu single terbarunya,'Drama King' yang skarang ni asyik keluar dalam radio.Lagu ini dinyanyikan oleh Black sebagai vokalis jemputan, dan sampai sekarang ni MUH masih lagi belum menjumpai lead vokalis mereka.Yang nyatanya dalam berita dan majalah tempatan Kita hanya dengar alasan dari Bekas Vokalis MUH(nama tidak dinyatakan demi menjaga kepentingan pihak tertentu) kenapa dia tarik diri, tapi MUH tetap taknak bagi komen kerana tak nak memalukan pihak-pihak tertentu.

Ni, Kak Kiah ada dengar lah dari sumber2 yang boleh dipercayai, lagu ini sebenarnya tentang Bekas Vokalis tersebut. ini lah cerita yg MUH lalui dengan Bekas Vokalis. Mengikut statement yang diberikan oleh Taja dalam Berita Harian dan Metro baru-baru ini, lagu ini tentang pengalaman individu band member tersebut, tetapi tulisan lirik lagu ini ialah dari Tun Teja, iaitu manager kumpulan ni. Dia pun mengalami pengalaman yang sama.. dah tentu-tentulah ini pasal Bekas Vokalis tersebut...

Itu lah yg kak kiah dengar dari member-member kak kiah dalam industri musik ni, lagu ni menceritakan sebab-sebab yang menyebabkan Bekas Vokalis MUH yang berpecah dengan Band MUH. MUH dah tak tahan lagi dengan perangai dia. Yang paling diorang bengang skali, Bekas Vokalis MUH ni rupa-rupanya dalam senyap dah buat band Azlan and the Typewriter, bila dah confirm semua, baru dia tarik diri dari MUH.

Kak Kiah aka Infomer Gossip@GotZip

GOtZip : I dah lama kenal kak kiah ni.. dia tengok kisah artist malaysia ni pakai geluk jampi macam cerita nujum pak belalang tu.
Tu ExVocalis of Meet Uncle Hussain U dah kene GotZip..huhuhuhuhuhu
Nantikan Update terbaru GotZip.
tak paham2 lagi ke dah baca jangan lupa klik pada banner kat tepi tu.


0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes