Memori AJL: Aura Seksi Dayang Nurfaizah di AJL 23 - 18JJ


Hanya tinggal 6 hari saja lagi Anugerah Juara Lagu ke-24 akan mengegarkan Stadium Putra Bukit Jalil. Budiey sangat teruja dan tak sabar untuk melihat fesyen selebriti yang bakal melintasi karpet merah AJL. Seperti tahun sudah, di saat begini pastinya selebriti sedang sibuk mencari pereka fesyen untuk buat baju. Kalau tak pun, bagi yang tiada penaja, dah tentu mereka tidak teragak-agak untuk menyerang gedung membeli belah untuk memilih pakaian yang sesuai. Takkanlah nak pakai baju yang sedia ada dalam almari. Masa ni lah nak melaram!

Sepanjang countdown ini, Budiey akan menyiarkan coretan kenangan dan beberapa gambar yang Budiey ambil semasa red karpet. Untuk hari ini, Budiey nak highlight tentang fesyen ala kemban artis kita di AJL. Dimulakan dengan penyanyi popular, Dayang Nurfaizah yang turut hadir menyerikan AJL tahun lalu.

Fesyen gaun ini sangat minima, bebas dan simple. Yang penting ialah Dayang Nurfaizah nampak seksi. Budiey suka dengan corak batik yang diketengahkan. Nampak lebih elegan lagi dengan kain riben berwarna merah jambu yang dililit di pinggang.

Apa kata anda pula?


sumber dari budiey.com

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes