Zack New Boyz ditangkap kerana mengedar dadah.. patut la takde show pon hidup masyuk jew..

oh bulan gosip artis - Zack New Boyz ditangkap kerana mengedar dadah

Semalam, myMetro ada melaporkan seorang artis yang merupakan penyanyi kepada sebuah kumpulan ditahan kerana didapati menjalankan kegiatan pengedaran dadah. Walau bagaimanapun, myMetro tidak mendedahkan nama artis tersebut.

Namun, myMetro ada memberikan beberapa hint mengenai artis tersebut iaitu kehidupan artis ini sungguh mewah dimana dia memiliki dua buah kereta sport dan tinggal di sebuah kondominium bertaraf lima bintang yang terletak di Damansara.

KUALA LUMPUR: Kehidupan mewah seorang penyanyi sebuah kumpulan terkenal termasuk memiliki dua kereta sport dan tinggal di kondominium bertaraf lima bintang membongkar kegiatan sebenar dilakukannya selama ini yang menjalankan kegiatan pengedaran dadah.

Daripada hint tersebut, ramai yang beranggapan bahawa artis yang dimaksudkan adalah Zack daripada kumpulan New Boyz kerana secara kebetulan kehidupan Zack boleh dilihat agak mewah malah dia juga memiliki sebuah Mitsubishi Lancer GT walaupun ianya belum jatuh dalam kategori sport.

Selain itu, Zack juga dikatakan tinggal bersama keluarga beliau disebuah kondominium bertaraf lima bintang di Kuala Lumpur dan mampu memberikan modal kepada isteri’nya untuk membuka saloon sendiri yang menyebabkan nama Zack secara tidak langsung dikaitan dengan berita ini.

Apa-apa pun, masih tiada bukti sahih yang dapat memastikan bahawa artis tersebut adalah Zack New Boyz kerana hint yang diberikan oleh myMetro agak sukar untuk ditangkap. So, kita tunggu sahaja kes ini masuk mahkamah untuk mengetahui samada betul ataupun tidak yang Zack adalah artis tersebut.

2 comments:

ParkAir { January 30, 2010 at 11:46 AM }
kaya betul ek jual dadah.. sekali kantoi x berbaloi2 pulak.
~ yus ~ { January 31, 2010 at 7:31 PM }
leeerrr.. takde mention nama, takleh wat spekulasi lee.. :D

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes