Kecoh Bila Wartawan Itali Meraba Beckham.. kasihan david kena raba,,

Kejantanan David Beckham seperti yang dipaparkan dalam iklan seluar dalam Armani, membuat seorang wartawan wanita Itali terdesak untuk merabanya

GARA-gara ingin tahu kejantanan jaguh bolasepak David Beckham, adakah dia sehebat iklan seluar dalam Armani yang diperagakannya, seorang wartawan TV Itali telah meraba Beckham.

Insiden tersebut berlaku di sebuah hotel di Milan baru-baru ini di mana wartawan dan juga bintang "Le Iene (The Hyenas,)" Elena Di Cioccio pura-pura menghampiri dan menemuramah Beckham.

Sebaik saja selepas menemubual Beckham, Elena, yang bekerja di program berita satira di TV Itali, telah tunduk dan terus meraba Beckham.

Ramai pemerhati yang berada di lokasi tersebut tergamam dengan aksi spontan bintang berusia 36 tahun itu.

Beckham juga turut kelihatan terperanjat dan tergamam hingga tidak terkata apa-apa. Sejurus selepas itu, beberapa pengawal sekuriti bergegas membawa Beckham keluar dari situ.

Bagaimanpun, Elena menjerit ke arah Beckham sambil juara bolasepak itu berlalu pergi dalam keretanya....,"Beckham, anda telah menipu kami semua. Sungguh tidak patut, David!"

Kemudian Elena berlari bertempikkan sambil menjerit kegembiraan kerana dapat apa yang dihajatinya.

Rakaman video Elena berbuat demikian telah banyak dimuat turun di internet hingga video itu diberi tajuk,"wartawan serang Beckham dengan meraba".

Dalam satu temubual dengan The Daily Telegraph selepas insiden tersebut, Elena berkata, dia berbuat demikian kerana ingin memastikan kejantanan Beckham.

"Saya hanya ingin tahu adakah dia sehebat apa yang dia tampilkan dalam iklan seluar dalam Armani itu. Dan saya sudah pun menemui jawapannya. Rupa-rupanya tidak...," jerit Elena kegembiraan.

1 comments:

saljuhumairah { January 31, 2010 at 3:06 AM }
best la jadi dia...org dtg mencari

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes