Linda Onn Enggan Minta Maaf, Sedia Hadapi Kes Saman



Linda yang ditemui di konti Suria FM semalam, yakin kebenaran akan terbukti kelak. - Foto ihsan AMIN AIZZUDDIN MAHARAM (Suria FM)

PENYAMPAI radio popular, Linda Onn atau nama sebenarnya Rozlindah Onn, 32, tetap bertegas dengan keputusannya dan enggan meminta maaf kepada Fahrin Ahmad berikutan kata dua yang diberikan bekas kekasihnya itu, Isnin lalu.

Bukan Linda ingin mencari pasal atau sengaja membesar-besarkan hal. Baginya, kenyataan yang diberikan pada akhbar Sinar Harian itu adalah perkara yang sebenar.

Linda yang ditemui di konti Suria FM petang semalam, berkata, dia bersedia untuk menghadapi kes saman itu demi kebenaran.

Dia tidak perlu membalas sebarang kenyataan dan bercerita lanjut kerana semua urusan berhubung kes itu sudah diserahkan kepada peguamnya, Datuk Hazman Ahmad.

"Seperti yang telah diketahui umum, saya sudah serahkan segala urusan kes ini kepada peguam.

"Saya tidak mahu bercerita panjang tentang perkara ini lagi. Semua kenyataan yang saya berikan sebelum ini adalah untuk menjawab pertanyaan yang diajukan oleh wartawan.

"Tiada guna saya mengada-adakan cerita atau membuat fitnah terhadapnya. Saya hanya menyatakan perkara yang sebenar. Kebenaran akan terbukti nanti," ujar Linda penuh keyakinan.

'Episod saman' ini bermula apabila Fahrin memberi kata dua kepada Linda agar membuat kenyataan maaf secara terbuka dalam tempoh seminggu hingga Jumaat ini (29 Januari) atas dakwaan Linda yang mengatakan Fahrin seorang yang panas baran dan kaki pukul.

Selain Linda, tempoh seminggu turut diberikan kepada akhbar Sinar Harian dan The Star atas dakwaan menyiarkan artikel yang mempunyai unsur hasutan sehingga boleh menjejaskan nama baik dan reputasinya sebagai pelakon, pengacara serta duta produk.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes