Noh Hujan Bercinta Dengan Mizz Nina Dari Teh Tarik Crew?


noh hujan mizz nina

Semua orang kenal kot siapa itu Noh Hujan. Tapi siapa pulak Mizz Nina yang digosipkan bercinta dengan Noh? Ok kami akui kami pun blur dan tak kenal siapakah Mizz Nina nie. Awal-awal ingatkan minah Salleh mana sebab nama pun Mizz. Rupa-rupanya orang Malaysia daaa.(mungkin dia lahir kat oversea)

Dari sumber-sumber yang kami boleh dipercayai, Mizz Nina nie adalah salah sorang dari ahli kumpulan Teh Tarik Crew. Teh Tarik Crew ataupun lebih pemes dengan nama singkatan TTC nie jenis kumpulan ala-ala rap kalau tak silap kami. Tambah best, Mizz Nina nie merupakan anak kepada jutawan Tan Sri Azman Hashim.

Ingat tak lagi dulu time AJL24 ada bisikan yang menyatakan Noh Hujan berjalan romantis berpegangan tangan dengan seseorang? Kami tak sempat nak cover cerita tue tapi mungkinkah seseorang yang dimaksudkan itu adalah Mizz Nina nie? Kalau betul, kami nak ucapkan tahniah kepada Noh sebab akhirnya dah ada makwe dah selepas clash dengan awek lama dulu.

Benar atau tidak gosip nie kita tunggu apa kata Noh. Rasanya tak lama lagi pasti dia akan buat kenyataan pasal hal nie. Tunggu dan lihat sajalah.

P.S: Ada pemerhati di forum gosip CARI kata JAIS tengah ushar baik punya gerak geri si Noh nie. Katanya selalu tidur di rumah kekasih dia. Kami rasa nie tak betul kot. Mungkin ada orang mendengki dengan Noh dan Hujan yang semakin popular sekarang.


sumber dari beautifulnara.com

1 comments:

ZIANA ♥ FARREL♥ FAREZKY { January 28, 2010 at 3:36 PM }
Miss Nina & TTC ni glam masa zaman i dulu...skrg dh kureng skit tp dia makin cantik arr...gorgeous!!

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes