Adegan Panas Dewi Perssik Dalam Paku Kuntilanak


Anda sendiri tahu bahawa Indonesia memang sebuah negara yang sempoi dan santai, tersangat santai sehingga’kan isu filem lucah pun tidak diambil kisah. Walaupun mempunyai bilangan penganut Islam teramai bagi Asia Tenggara, namun sehingga kini kami masih musykil dengan sistem mereka, serius, blur.

Kami mendapat beberapa snapshot dari filem Paku Kuntilanak yang mengandungi unsur seks agak keterlaluan. Dimanakah Majlis Ulama Indonesia (MUI) dan Lembaga Sensor Filem Indonesia? Wah, adakah mereka sebenarnya sedang tidur di’ulit mimpi? Atau telah pun ditutup mata dengan timbunan duit?


Tak Tau La Indon ni,filem macam ni pun boleh lepas... :P kerja kosong ada tak ?
hehehehehehehe

2 comments:

Nazz { January 30, 2010 at 3:30 AM }
Memang aku setuju.. memang konpius.. masalhnya yg islam dan kapiaq tu muka sama jer.. tu yg masalah tuh..
Fadzli { January 30, 2010 at 1:02 PM }
diorang nih terlalu open sampai dah tak boleh nak tutup dah.. huhu.. jajahan belanda dulu masih kuat kt sana.. walaupun dah lama merdeka.. :D

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes