Pesanan Buat Linda Onn dan Scha al Yahya daripada Fahrin

Entah di mana silapnya, dua selebriti yang pernah bercinta selama hampir lima tahun dan putus pada setahun yang lalu, Fahrin Ahmad dan Linda Onn kini menjadi musuh antara satu sama lain. Sepanjang perpisahan mereka, ada sahaja kenyataan demi kenyataan berbalas yang diberikan mereka walaupun pada ketika itu, Fahrin sudah pun mempunyai kekasih baru iaitu Scha Al-Yahya.

Bagaimanapun, cinta antara Fahrin dan Scha tidak kekal lama setelah hubungan mereka putus pada September tahun lalu. Kini, gara-gara kenyataan yang dikeluarkan Linda menerusi dua buah akhbar dengan dakwaan Fahrin seorang lelaki kaki pukul dan panas baran, Fahrin terpaksa membuat keputusan untuk mengambil tindakan undang-undang.

"Apa yang saya boleh lakukan kepada mereka ialah, adalah lebih baik kita bercakap kepada media dengan cara baik. Cuma saya ingin nasihatkan pada mereka serta artis-artis lain, untuk membekalkan diri sedikit ilmu mengenai undang-undang hiburan. Saya risau bila melihatkan ramai yang membuat kenyataan yang boleh membahayakan diri mereka."
"Bila saya bercinta, saya bersungguh-sungguh dan ikhlas. Saya nak semua orang tahu. Saya bukannya nak main-main kerana usia saya pun dah tua. Sehingga hari ini saya tidak berdendam pun dengan mereka. Saya bangga dengan kejayaan mereka dan saya juga doakan mereka. Cuma saya sedih dia memecahbelahkan peminat-peminat kita. Bila kita simpan keaiban orang lain, tuhan akan simpan keaiban kita." kata Fahrin yang dalam kesedihan

6 comments:

~ yus ~ { January 29, 2010 at 1:38 AM }
hurmm.. setuju dengan kata-kata fahrin yg last tuh..

"bila kita tutup keaiban orang lain, Tuhan akan tutup keaiban kita."

sangat tepat dan bernas! :)
L@n@ { January 29, 2010 at 12:34 PM }
kesiannnyerr .. kalau diri tu mendekatkan diri dengan didikan agama yg sempurna .. takkan terjadi perkara2 macam nih ..
Eryati { January 29, 2010 at 12:57 PM }
siapa sebenarnya yg betul ni?aku bingung la...
Fadzli { January 29, 2010 at 3:44 PM }
masing-masing ego.. ini la yang terjadi.. cuba salah 1 mengalah.. lama-lama mesti senyap punya..
anys { January 29, 2010 at 11:26 PM }
kesian nya kat fahrin...
Anonymous { January 30, 2010 at 12:01 AM }
u all right..

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes