Rihanna Bakal Ukir Tatu Ke-13 Ditubuhnya

MENGUKIR 12 tatu di tubuhnya ternyata masih belum dapat memuaskan hati penyanyi Rihanna, dia kini bakal mengukir lagi tatu berbunyi “Never a failure, always a lesson'.

Menurut Monser and Critics, bekas kekasihnya Chris Brown yang bertanggungjawab mereka tatu yang bakal diukir di belakang tubuh Rihanna.

"Rihanna mempunyai banyak tatu, dia selalu ingin lebih daripada orang lain, tapi tatto yang diukir pada badannya tidak boleh untuk dihapuskan," ujar teman rapatnya.

Rakan-rakan Rihanna mula khuatir dengan tabiat buruk penyanyi lagu ‘Umbrella’ tersebut. Jika satu atau dua tatu dilihat sebagai perhiasan yang cantik, namun tidak sebanyak yang telah dimilikinya kini.

Rihanna seperti menikmati proses membuat tatu yang sangat menyakitkan itu.

Tatu pada tubuh Rihanna juga sering menjadi perhatian umum, ia mempunyai simbol muzik di pergelangan kaki, lambang Pisces di belakang telinga kanan, bintang di telinga kiri, kata ‘Love’ di jari tengah tangan kiri, untaian bintang di belakang leher, kata ‘shhh..’ di jari telunjuk tangan kanan, dan banyak lagi.

Terbaru, dia membuat tatu bergambar pistol di tulang rusuknya. Ramai berpandapat tatu tersebut tanda kenangan ketika dianiaya Chris Brown.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes