Fahrin Bakal Adakan Sidang Media Tangguh Saman Linda


KONTROVERSI saman-menyaman pelakon dan pengacara, Fahrin Ahmad dan penyampai radio SuriaFM, Linda Onn masih lagi menjadi tanda tanya apabila perkara tersebut dikatakan semakin dilengah-lengahkan Fahrin.

Terbaru, Fahrin mengakui menangguhkan saman tersebut selepas mendengar nasihat dan pandangan dari rakan artis dan persatuan Seniman Malaysia (Seniman).

"Sebenarnya saya mengambil kira pandangan beberapa pihak yang mengambil berat isu kami yang mahukan ianya diselesaikan di luar mahkamah.

"Saya bersetuju untuk menangguhkan saman ke atas Linda dan menunggu maklum balasnya terhadap cadangan Seniman itu.

"Saya tidak mahu perkara ini akan menjadi labih lama dan bakal mengheret keluarga kedua-dua belah pihak ke mahkamah sekali" ujarnya.

Fahrin yang ditemui pada jamuan Online Satay Party pada Jumaat lalu memberitahu perkara tersebut akan dibuat secara rasminya pada penghujung bulan ini.

"Saya tahu ramai yang tertanya-tanya status saman ini. Saya akan buat satu sidang media untuk jelaskan perkara tersebut selepas 15 haribulan atau akhir bulan ini," ujarnya.

Menurut Fahrin, dia mahu mencari jalan terbaik bagi menyelesaikan perkara ini selain dibawa ke mahkamah. Apa yang dilakukan atas dasar profesionalisme bukan secara peribadi.

"Sudah berkali-kali saya memberitahu bahawa apa yang berlaku (saman) atas dasar profesionalisme dan mahu menjaga nama baik saya bukan kerana masalah peribadi.

"Apa yang saya harapkan adalah, Linda tampil meminta maaf dan sekadar mengakui perkara tersebut disalah tafsirkan. Saya hanya mahu nama saya dibersihkan dari segala dakwaan yang boleh menjejaskan kredibiliti saya di mata klien, penaja dan masyarakat," ujarnya.

1 comments:

Unknown { March 8, 2010 at 2:00 AM }
wtpe la sman2...
berbek sudah kan...

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes