Saya Selesa Bersembang Dengan Stacy - Syamsul

Syamsul akui pernah rapat dengan Stacy

KALAU tiada angin, masakan pokok akan bergoyang... Cerita yang mengatakan pelakon dan pengarah muda, Syamsul Yusof,mempunyai hubungan dengan penyanyi lincah, Stacy bukanlah sekadar khabar angin semata-mata.

Biarpun anak kepada pengarah terkenal Yusof Haslam ini berhati-hati apabila berbicara tentang kisah cintanya namun dia tidak menafikan hubungan yang pernah terjalin antara mereka selepas Anugerah Bintang Popular tahun lepas.

"Saya akui kami pernah rapat dahulu, namun perkara ini sudah lama. Kami intim sejak ABP tahun lepas lagi.

"Tapi kini kami sudah tidak serapat dahulu, saya pun tidak tahu kenapa," ujarnya.

Menurut jejaka berusia 26 tahun ini, dia selesa berkawan dengan Stacy kerana gadis itu tidak terlalu cerewet dan sentiasa bersederhana.

"Saya senang bersembang dengan dia kerana dia seorang yang sangat simple.

"Pada mulanya saya lamar dia untuk menyanyi dalam soundtrack KL Drift, tapi tak jadi sebab ada masalah teknikal.

"Tapi kami tidak bercinta hanya kawan rapat sahaja. Sekarang masing-masing sudah sibuk dengan kerja masing-masing. Lagi pula dia sudah berpindah rumah, " katanya yang kini sibuk dengan filem terbarunya Evolusi KL Drift 2. Ketika ditanya tentang keistimewaan yang terdapat pada gadis ini jika dibandingkan dengan bekas kekasihnya dahulu, Syamsul berkata, dia bukan seorang yang terlalu memilih pasangan.

"Saya tidak memilih, bagi saya semua manusia sama. Apa yang penting kita boleh berkongsi pendapat dan bertolak-ansur antara satu sama lain," katanya.

Bagaimanapun, dia yang pernah melalui episod duka apabila kisah cintanya dengan aktres Diana Danielle putus di tengah jalan ini mahu persoalan hatinya itu tidak mengganggu privasi dan kariernya yang semakin rancak kini.

"Buat masa ini saya tiada sesiapa dalam hidup, apa yang lebih penting ialah terus dengan usaha saya untuk menghasilkan lebih banyak filem-filem terbaik dan berkualiti," katanya mengakhiri perbualan tentang persoalan cintanya.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes