Amy Search: Vokal Saya Mesti Tak Sama Macam Dulu....


Biar apa pun orang kata, Amy akui dia tidak hairan dengan perubahan vokalnya itu asalkan dirinya diberikan kesihatan yang baik untuk terus menyanyi.

MASIH terngiang dan terbayang lagi kehangatan persembahan Search ketika malam Anugerah Juara Lagu ke-24 di Stadium Putra Bukit Jalil baru-baru ini.

Ramai penonton yang berpuas hati dengan persembahan dua buah lagu iaitu Pawana dan Fantasia Bulan Madu semasa persembahan interlude itu.

Persembahan Search ketika malam Anugerah Juara Lagu ke-24 di Stadium Putra Bukit Jalil baru-baru ini.

Bukan sahaja menghadiahkan tepukan yang gemuruh, malah ramai penonton dalam stadium itu memberikan standing ovation kepada kumpulan yang sudah berusia 30 tahun itu.

“Kami berpuas hati dengan persembahan selama empat minit pada malam itu walaupun hanya dua kali praktis. Apabila melihat reaksi peminat pada malam itu, saya rasa seperti peminat Search tidak pernah pudar dan masih di situ.

“Saya rasa seperti di luar jangkaan dan persembahan kami bagaikan ditunggu-tunggu. Bayangkan, penonton dalam stadium itu bukan datang dari segolongan umur sahaja tetapi semuanya menyanyikan beramai-ramai sehingga saya berkhayal seperti sedang bertanding,” kata Amy yang masih setia dengan bandnya walaupun dalam masa yang sama bergerak secara solo.

Amy turut menghargai semua peminat Search yang turut serta di stadium pada malam itu.

“Banyak maklum balas positif yang saya terima daripada peminat mengenai persembahan itu. Mereka betul-betul seronok.

“Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada penonton yang memberikan standing ovation kepada Search,” katanya yang akan terlibat dengan persembahan jelajah Search Live In UK & Ireland di Dublin, London dan Liverpool pada 12 hingga 22 Februari depan.

Namun begitu, ada juga berani mengkritik vokal Amy yang dikatakan sudah tidak senyaring dahulu.

Biar apa pun orang kata, Amy akui dia tidak hairan dengan perubahan vokalnya itu asalkan dirinya diberikan kesihatan yang baik untuk terus menyanyi.

“Vokal saya mesti tak sama macam dulu. Asalkan saya boleh menyanyi dan penonton suka nyanyian saya pun dah cukup. Mungkin penonton yang mengkritik saya itu telah meletakkan sasaran 100 peratus bagus,” ulasnya dalam nada tenang.

Selain daripada persembahan jelajah itu, Amy berkata Search akan menghasilkan album terbaru mereka pada Jun depan.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes