Diana Danielle Beramah Mesra Dengan Orang Asli?? xde org len ke nak bermesre?? haha





Bagus betullah si Diana Danielle nie. Muda-muda lagi dah pandai wat amal kebajikan. Pastue wat yang lain daripada yang lain plak tue. Rasanya tak pernah lagi ada artis Malaysia yang pergi melawat orang asli kat kampung diorang. Tabik spring kami kat Diana Danielle sebab buat kerja baik macam nie.

Kami sebenarnya suka gak kat Diana Danielle nie. Dia macam ada aura lain dari yang lain. Masa kitorang layan filem Setem dulu, terpaku sekejap bila part Diana Danielle. Walaupun tak banyak part dia (takder dialog sangat pun) tapi dia punya impak besar gak la. Masih terbayang-terbayang lagi sampai sekarang keayuan dan kebesaran mata Diana Danielle dalam filem Setem.

Buat Diana Danielle, teruskan usaha anda untuk berbuat amal kebajikan yang macam nie. Kalau orang kata anda tak ikhlas ke, nak cari publisiti murahan ke, pedulikan semua tue. Biasalah manusia nie memang pendengki. Takleh nak tengok orang senang. Yang penting kita ikhlas buat benda tue.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes