Linda Onn Sokong Scha Bersuara

Scha, Linda dan Awal kini berkawan rapat. Foto-linda-onn.blogspot.com

KISAH cinta yang pernah dilalui oleh penyampai baru Suria FM, Linda Onn dikatakan mempunyai persamaan dengan cerita cinta Scha Al-Yahya.

Mereka berdua dikecam dan dipersalahkan oleh masyarakat berikutan punca kegagalan hubungan cinta bersama pelakon kacak, Fahrin Ahmad.

Hubungan antara mereka juga yang pada awalnya dikatakan ‘dingin’, baru-baru ini telah berubah menjadi semakin akrab.

Linda turut mengakui sedang berkawan baik dengan Scha sejak kira-kira dua minggu lalu setelah diperkenalkan oleh pelakon dan pengacara, Awal Ashaari.

Mereka juga turut menghabiskan masa dengan melakukan aktiviti lasak sukan bermotor ATV bersama-sama pada hujung minggu lalu.

"Saya tidak pernah dingin dengan dia, cuma dulu ketika dia berkawan dengan ‘sipulan’, saya tidak mahu dikaitkan lagi dengan ‘sipulan’ itu. Dan sebab itu juga saya elak bergambar dengan Scha. Sekarang dia dah bebas barulah kami berpeluang berkawan.

"Pada saya Scha seorang yang baik, gila-gila dan seronok diajak berkawan. Tapi orang salah tafsir tentang Scha. Bila kami bercerita tentang cerita lama, rata-rata pengalaman kami sama saja. Kadang-kadang rasa kelakar bila cerita kami seperti bersambung dari babak ke babak seperti drama. Memang sama!," ujarnya.

Dalam pada itu, Linda turut menasihatkan Scha agar bersabar dengan tomahan orang ramai yang tidak tahu tentang perkara sebenar.

"Nasihat saya pada Scha ialah bersabarlah. Dulu orang ramai yang tidak tahu kisah sebenar, menghentam dan kutuk saya. Sekarang Scha pula kena.

"Kisah saya mungkin sudah berlalu, saya berdiam diri kerana saya rasa biar perkara ini berlaku kepada saya sahaja dan cara itu juga telah membuatkan masyarakat menyalahkan saya.

"Saya rasa ini mungkin masanya untuk Scha tidak berdiam diri, bagus kalau Scha bersuara sebab perkara ini sudah menjadi-jadi," ujarnya yang akan ke udara di Suria FM bermula hari ini pada pukul 4 petang hingga 8 malam.

Ketika ditanya, adakah kemungkinan mereka bakal merancang sesuatu untuk membersihkan nama baik mereka berdua, Linda berkata kebenaran akan terbukti dan Allah lebih berkuasa untuk membuktikannya.

"Kepada orang ramai, berhentilah memfitnah selagi belum tahu kebenaran. Kami cuma tidak mahu bersuara kerana menjaga keaiban orang. Kalau kami berdua buka mulut boleh pecah dunia ni, namun bak kata dia (Fahrin) kebenaran akan terbukti, kita tunggu apa yang akan terjadi seterusnya," ujarnya mengakhiri perbualan.

1 comments:

juanghidup { January 18, 2010 at 8:57 PM }
scha cantik deh...

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes