Michelle Melodi Bersama Kekasih Hati??

michlee dengan kekasih

Kembali kita di dalam Melodi, rancangan hiburan paling sensasi dan paling suka menerjah orang sesuka hati. Kami memang tak ada belas kasihan bab kantoi mengkantoikan orang nie. Buktinya kali ini kami akan menerjah dan mengkantoikan sendiri gambar wartawan kami, Michelle dengan pakwenya. Kami memang tiada kompromi, gosip tetap gosip. Tak kiralah anda wartawan kami ke, artis suam-suam kuku ke, bini Dato’ ke. Semua kami zassssss ~~~

Sedikit info tentang gambar Michelle Melodi dengan kekasih hatinya ini, daripada sumber yang kami dapat menyatakan lelaki ini adalah pengacara rancangan Remaja TV3. Kami ternyata kagum dengan Michelle dan pakwenya kerana mengamalkan ciri-ciri 1Malaysia. Buat yang tak tahu, Michelle berbangsa Cina sementara pakwenya adalah seorang Melayu. Disitu kita dapat lihat betapa konsep 1Malaysia sudah berjaya diaplikasi oleh mereka berdua. Tahniah!!!

Disebabkan baki masa rancangan Melodi ini hanya tinggal beberapa minit saja lagi, footage kami sedang menerjah Michelle untuk mendapatkan pengakuan dia tentang gambar ini tak dapat disiarkan. Tapi tak apa. Kita layan dulu koleksi gambar Michelle TV3 dengan boyfriendnya selepas iklan daripada penaja ini.

Lagi 16 keping gambar Michelle beraksi manja dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

michelle melodi

6 comments:

yanmie { January 16, 2010 at 5:39 AM }
salam,

haip...sekali pandang mmg macam michelle, tp gmbr yg bawah2 tu cam lain sikit muka dia...hehe *ke mata saya yg rabun??* hehehe...

abis lah ko michelle...patut kena terjah si michelle nie, asik terjah org lain jerk..kali nie biar terjah dia...wakakaka...tgk dia jawab cam mane..kikiki
Pisyek { January 16, 2010 at 6:46 AM }
isk3... da makin nakal si michelle nih...

haha...
F I T { January 16, 2010 at 4:48 PM }
tu gambar lama kan..dah lama ada berita michelle ni berkepit dgn rakan kerja dia tu..
nazihah { January 16, 2010 at 11:55 PM }
omg!! dgn dekwan ke??
PinQib { January 17, 2010 at 12:03 AM }
da tengok lama dulu..
p yang ni lg bnyakk
PinQib { January 17, 2010 at 12:06 AM }
da tengok lama dulu..
p yang ni lg bnyakk picta

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes