Intan Sarafina Bersosial - 18 sx



Pertama sekali aku nak bagitau, gambar ni adalah gambar lama. Yang kedua pula siapakah makhluk-makhluk ni? Yang aku cam cuma Intan Sarafina? yang belah kiri sekali. Betul ke tak? Dan kalau tengok gambar nombor 1 dan 2 pun muka ala-ala je. Mungkin mereka ni semua adalah FA AirAsia kot? Botol kicap jenama Jack Daniels pun ada jugak ye. Rasanya macam kicap tamin ke kicap kipas udang? Muka semua merah-merah je pekena kicap JD ye. Korang enjoy lah puas-puas dulu ye. Komen yang bernas sangat dialu-alukan.

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx

Intan Sarafina Bersosial ?? - 18sx

2 comments:

eschalalala { January 4, 2010 at 12:27 PM }
waw!klu betul la intan sarafina.
haha gelegak otak.(ayat na masyuk).
tapi mmglah.muke suci weyh.tapi pangai cam uh plak
Aidi-Safuan { January 4, 2010 at 12:37 PM }
hahaa..ini lah punca kami kaum lelaki lebih prefer jadik gay.huhu

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes