Farid Kamil Sudah Memiliki Ijazah.. Tahniah!

FARID KAMIL, LAGENDA BUDAK SETAN, PELAKON LAGENDA BUDAK SETAN, GAMBAR TERBARU FARID KAMIL, GAMBAR TERKINI FARID KAMIL, GAMBAR KEKASIH FARID KAMIL, GAMBAR FARID KAMIL BERSAMA KEKASIH

Dalam sibuk mengarah filem dan berlakon, akhirnya Farid Kamil berjaya juga menghabiskan pengajian’nya kat Universiti Teknologi Mara (UiTM) dalam bidang Teknologi Kreatif (Seni Layar) sekaligus melayakkan’nya menerima Ijazah Sarjana Muda Teknologi Kreatif (Seni Layar) pada majlis Konvokesyen UiTM kali ke-72 yang berlangsung semalam (25. Mei 2010).

Kami memang tabik spring la kat Farid Kamil sebab walaupun dia sibuk dengan kerjaya’nya sebagai seorang pengarah dan pelakon, tapi dia tetap tak lupa pada pelajaran walaupun dengar ceritanya dia terpaksa menangguhkan pelajarannya beberapa kali. Huhu.. Apa-apa pun, tahniah kami ucapkan kepada Farid Kamil sebab dah memiliki ijazah dan semoga terus sukses.

Oh ya, pada 3. Jun 2010 ni jangan lupa turun panggung untuk menyaksikanLagenda Budak Setan yer sebab Farid Kamil merupakan salah seorang pelakon dalam filem tu. Selain Farid Kamil, Lisa Surihani, Que Haidar, Fazura dan Raja Farah juga ada berlakon dalam filem tu. Apa, nak tiket percuma menonton Lagenda Budak Setan ni? Maaf la yer, takde sape nak sponsor kami untuk bagi tiket free kat korang. Huhu.. Ala, bukan mahal pun tiket tu, RM10 je. Hee..

Layan trailer a.k.a promo Lagenda Budak Setan kat bawah ni..

Trivia: Untuk pengetahuan korang semua, Farid Kamil ni adalah anak seorang Dato’. Ya, Dato’. Agak terkejut juga di situ sebab selama ni memang tak tahu pun yang Farid Kamil ni adalah anak seorang V.I.P yang berpangkat Dato’. Sekali lagi kami tabik spring kat Farid Kamil sebab tak pernah ‘berlagak’ dengan status ayah’nya. Ko memang terbaik la bro.


sumber dari zonartis.com

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes