Senarai 9 Calon Gadis Melayu Musim Ke 3


gadis melayu musim ketiga

Dalam diam, rancangan realiti Gadis Melayu dah masuk musim ke 3. Kalau musim ke 2 dulu penuh dengan kontroversi melibatkan peserta-pesertanya, kali ini kami rasa pihak penganjur dah pun mengambil pengajaran daripada peristiwa yang berlaku.

Rasanya kesemua 9 calon Gadis Melayu musim ke 3 nie hebat-hebat belaka. Kami pernah berjumpa dengan salah seorang calonnya iaitu Rina. Memang dia memiliki ciri-ciri seorang gadis Melayu yang dicari selama ini. Mungkin anda boleh vote Rina kalau anda mengikuti program Gadis Melayu ini.

Senarai 9 calon gadis Melayu musim ke 3 kali ini ialah Afiqah Hazwani Md Nordin, 18, atau lebih dikenali Afiqah dari Johor; Nur Diana Zainuddin (Diana), 19, dari Pulau Pinang dan Nor Shamimi Ernida Mansor (Mimie), 20, dari Kedah, Norhidayah Samsudin (Hidayah), 21, dari Johor; Siti Nurzakiah Abdul Aziz (Zakiah), 21, dari Selangor dan Siti Mastura Mohamad Saleh (Mastura), 24, dari Pahang, Fatheen Nabila Ghazali (Fatheen), 24, dari Johor; Norazrina Mohd Salleh (Rina), 25, dari Selangor dan Siti Amira Mustakhim (Amira), 25, dari Kedah.

Oh ye, pengacara bagi rancangan Gadis Melayu kali ini ialah Ashraf Muslim.

2 comments:

ザ-sylver- S { August 17, 2010 at 2:35 AM }
jap..
ape objektif utama siri gadis melayu ni?
nak paparkan ciri2 gdis melayu yang ideal ke?
Abdul Hamid Lembah Bujang { August 22, 2010 at 6:21 AM }
naik kn hantaran meminang .. haha

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes