Angelina Jolie Bercinta Dengan Lady Gaga

AKTRES Angelina Jolie pernah mengakui bahawa dia juga bernafsu dengan perempuan. Kini, ketika gosip hubungan asmaranya dengan Brad Pitt hangat diperkatakan, Jolie juga dikhabarkan tertarik dengan penyanyi pelik Lady Gaga.

Penulis buku 'Brangelina: The Untold Story of Brad Pitt and Angelina Jolie' memberitahu bahawa khabar tersebut dilaporkan dari seorang sumber yang rapat dengan Jolie.

"Ada pertemuan rahsia antara dua perempuan itu di Hotel Beverly Wilshire, sepanjang malam," begitu kata sumber seperti dipetik China Daily.

Jolie menjalinkan hubungan dengan Lady Gaga, kerana sebelum ini penyanyi Poker Face itu pernah mengaku bahawa dia juga seorang biseksual. Dia juga mengakui turut tertarik untuk bercinta dengan laki-laki dan perempuan.

Khabarnya godaan orang ketiga dalam asmara Jolie-Pitt memang bukan kali ini saja. Sebelum itu, bekas pembantu rumah pasangan yang mempunyai enam anak itu, Anna Kowalski memberitahu bahawa Jolie pernah curang dengan guru bahasanya. Guru yang mengajarkan dialek Rusia itu, dikenali ketika penggambaran filem 'Salt.'

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes