Facebook Fahrin Ahmad Kini Lebih 100,000 Peminat

facebook fahrin ahmad

Memang hebat. Rasanya tak sampai setahun Facebook Fahrin Ahmad dicipta, kini jumlah fans FB tersebut dah mencecah 100,000 orang. Kagum kami dibuatnya. Facebook BeautifulNara pun baru 3,700 orang. Takleh lawan ngan Facebook Fahrin Ahmad nie.

Kami kagum dengan si Fahrin nie yang walaupun sibuk gila tapi masih ada masa untuk buat posting di Facebooknya. Rasanya dalam seminggu ada 2 3 kali jugaklah dia update status FB dia. Dan setiap kali dia update status dia, beratus-ratus gak komen diterima dari peminat-peminat dia. Memang hebat!!!

Dan yang terbaru, 30 orang daripada fans FB Fahrin Ahmad bakal join Online Satay Parti yang bakal dianjurkan tak lama lagi. Kami kagum dengan kesungguhan Fahrin mempromosi dan mendekatkan dirinya dengan peminat melalui FB. Ini baru dikatakan adanya interaksi. Mungkin artis-artis lain boleh contohi Fahrin dari segi nie.

Kepada Fahrin, semoga terus maju dan bertambah fans dalam Facebook anda. Nanti kalau ada apa-apa update penting terutamanya tentang kes saman anda dan Linda Onn, jangan segan-segan update di FB ye. Good luck and all the best.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes