Fahrin Terharu Seniman Mahu Cari Jalan Damai .. tetapi...

KONTROVERSI saman menyaman antara pelakon dan pengacara Fahrin Ahmad dan penyampai radio, Linda Onn masih belum kesudahan.

Linda sudah mengesahkan untuk bertemu di mahkamah manakala Fahrin masih membuka peluang mencari jalan pendamaian terbaik.

Menurut Fahrin, writ saman telah pun siap dan hanya menantikan persetujuannya untuk memfailkan kes tersebut ke mahkamah namun sehingga saat ini dia masih mengharapkan jalan penyelesaian terbaik antara mereka.

"Writ saman sudah siap hanya tunggu 'lampu hijau' dari saya sahaja, sehingga kini saya masih lagi berharap agar perkara ini diselesai secara baik dan damai.

"Tapi perkara ini tidak hanya bergantung pada saya tetapi pada pihak Linda juga. Ramai yang suruh mengalah tapi saya sudah banyak kali mengalah dan perkara ini bukan soal peribadi tapi ini melibatkan maruah dan kerjaya saya," ujarnya.

Jejaka berusia 31 tahun ini turut menyatakan rasa terharunya kepada selebriti senior di Persatuan Seniman, yang menyatakan pendapat secara terbuka agar jalan pendamaian dilakukan diluar mahkamah.

Malah pihak Seniman sendiri telah menghubunginya untuk menjadi orang tengah menyelesaikan perkara tersebut.

"Saya ada terbaca pendapat beberapa selebriti senior yang minta perkara ini tidak dipanjangkan dan diselesaikan secara baik. Malah pihak Seniman sendiri ada menghubungi saya untuk menjadi orang tengah.

"Saya hargai pendapat dan tindakan pro aktif dan usaha dari Seniman untuk membantu menyelesaikan masalah ini dan saya tidak ada masalah tapi terpulang juga kepada pihak Linda. Saya tidak tahu apa respon dia pada Seniman, sehingga kini masih lagi menemui jalan buntu," ujarnya yang bakal membawa 30 peserta bertuah daripada Fun Club Fecebook Fahrin Ahmad pada 5 Mac ini di Satay Serai Bar, Pavillion.

Fahrin memberitahu bahawa ketika ini dia tidak berbelah bahagi atau berkeras hati untuk membawa perkara ke mahkamah kerana perkara tersebut telah melibatkan profesionnya.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes