Comelnya Nasha Aziz, Rasa Nak Cubit Je Mata Dia!!!

gambar nasha aziz

Lama betul kan tak dengar cerita pasal Nasha Aziz nie? Paling last kami cerita pasal dia pun ialah pasal gambar makcik yang terharu dapat sain Nasha. Makin lama tak tengok Nasha nie, makin cute pulak nampaknya. Mata nampak makin bulat. Rasa nak cubit-cubit je mata dia tue. Bulat semacam jer. (boleh ke cubit mata?)

Bila agaknya si Nasha Aziz nie nak menamatkan zaman daranya ek? Dengar cerita asik bercinta pastue putus. Bercinta putus. Mungkin sebab jadi orang lawa menyebabkan lelaki-lelaki di luar sana takut nak mengorat kot. Tapi kami percaya hati Nasha sememangnya mahukan belaian kasih sayang seorang suami. Jadi kepada pembaca yang masih single-mingle, kami cadangkan anda mengorat Nasha Aziz.

Lagi gambar terbaru Nasha Aziz dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Budiey.

gambar nasha aziz

gambar nasha aziz


gambar nasha aziz


2 comments:

khairolghani { February 25, 2010 at 1:39 PM }
ha ah la..mata dia nampak galak je..

salam singgah..hehe
::aMaD:: { February 25, 2010 at 4:03 PM }
nasha dah tue.rasenye dekat 40 an dah.tp maintain cun..huk3.dr dulu lagi minat.hahaha

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes