Azwan Ali join show pondan, dibayar RM6K untuk satu lagu

Azwan Ali pondan

Apakah? Itulah persoalan yang bermain-main kat kepala otak kitorang sekarang ni bila mendapat tahu yang Azwan Ali menghadirkan diri’nya ke show pondan yang dibuat di JB (merujuk kepada Johor Bahru kot).

Mungkin korang tertanya-tanya dari mana Zon Artis dapat sumber ni. Actually, perkara ini dimaklumkan sendiri oleh Azwan Ali melalui laman Facebook’nya. Dan pada status update itu juga, Azwan Ali dengan bangganya memaklumkan yang dia dibayar RM6k untuk sebuah lagu. Dah jadi penyanyi rupanya!

Berikut adalah status update tersebut:

Azwan Ali pondan

Kitorang tak fahamlah dengan Azwan Ali ni. Dulu masa balik dari menunaikan Umrah, beria-ia beliau mengatakan yang dia sudah insaf dan ingin meninggalkan dunia pondan buat selama-lamanya. Siap gebang kat blog ‘Caps Lock’ sendiri dan keluar paper lagi.

Tapi belum pun sampai setahun selepas kembali daripada menunaikan Umrah, sudah kembali semula melibatkan diri dalam dunia pondan. Apa ke jadah semua ini? Memang betul’lah, Azwan Ali is kaki propa. Cakap bersembuq-sembuq tapi habuk pun tarak.

Update: Ni gambar yang dikongsi sendiri oleh Azwan Ali. Nak tengok? silakan. Tapi jangan ada yang muntah sudah.

Azwan Ali pondan

Message: Ha jgn jeles ! Sarah pompuan vazz tengah make up azwan ali for pondan show k at jb! Melepz k? Nama pun show? Y bother

Azwan Ali pondan

Message: Hi dik nun semua ! Azwan ali on standby for the show pondan k? mak ngan rosnah johari ! Melepz k? Janji bayar k

1 comments:

Anonymous { March 15, 2011 at 11:34 AM }
Nak muntak tengok rupa ponda azawan ali......tak ada ummm...pondan tua lah..tak laku.

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes