Dayang Nurfaizah Cari Protege Pandai Main Gitar atau Piano dan 5 lagi ciri yg dicarinya..

Tunjuk Ajarku Sifu… pastinya lagu tema ini akan bergema sepanjang tahun… kali ini Mentor diterajui juga oleh penyanyi R&B… siapa lagi kalau bukan Dayang Nurfaizah!

Masa sidang media Mentor musim ke-4 pada petang tadi, Budiey perhatikan kelibat Dayang Nurfaizah adalah mentor yang pertama sampai di Penthouse, Sri Pentas TV3. Bagus lah macam tu, orang kata, sebelum kita mengajar dan mencurah ilmu kepada protege, adalah sangat penting bagi mentor untuk menepati masa dan jaga disiplin diri. Tahniah untuk Dayang Nurfaizah.

Lama betul tak jumpa Dayang Nurfaizah, masa dia sampai aje, Budiey terus suruh Dayang posing untuk bergambar…

Dalam press release yang diberikan, Budiey perhatikan juga kriteria yang dimahukan oleh Dayang Nurfaizah adalah yang paling banyak berbanding dengan mentor yang lain iaitu:

  1. Versatil
  2. Menyanyi pelbagai genre muzik
  3. Disiplin tinggi
  4. Serius dalam bidang nyanyian
  5. Sentiasa ingin memajukan diri
  6. Pandai bermain gitar atau piano

Kepada pembaca yang nak jadi protege Dayang Nurfaizah, bolehlah pergi ke audition Mentor pada 21 Mac 2010 di TV3 Sri Pentas. Kiranya hari terakhir sekali untuk ujibakat.

Seperti mentor lain, Dayang Nurfaizah juga hadir dengan tema pakaian warna merah dan hitam.

Terbaru, selain tampil dengan lagu terbaru – KU TEMU CAHAYA, Dayang Nurfaizah muncul dengan single duet bersama Marcell berjudul SAYANG. Dan serentak dengan itu, penyanyi dari Sarawak dan Marcell ini akan mengadakan Showcase Dayang Nurfaizah & Marcell -SAYANG pada 7 Mac 2010 di Hard Rock Cafe jam 11 malam.

Di samping aktif dengan pertunjukan pentas, Dayang Nurfaizah ada buat show amal makam malam meraikan wanita Malaysia sempena dengan Hari Wanita Sedunia 2010.

Kutipan dana menerusi makan malam gala ini akan disalurkan kepada Yayasan Aids Malaysia di mana ia akan digunakan bagi membiayai rawatan, penjagaan dan program sokongan.

Budiey nak ucap good luck buat Dayang Nurfaizah dalam program Mentor. Semoga sukses mendapat seorang protege yang betul-betul berbakat.

Program Mentor akan ditayangkan di TV3 mulai 11 April 2010, setiap Ahad jam 9 malam hingga 10.30 malam dengan menampilkan Ally Iskandar sebagai pengacara.

Layari: www.tv3.com.my/mentor4

1 comments:

Cikgu Khairul Arif { February 5, 2010 at 1:32 AM }
jom pergi!!sy ade 2/5 dr ciri2 tu XD

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes