Kris Allen American Idol 8 Turun KL Isnin Ini!! jom tengok konsert..sesi menandatangani autograf di Mid Valley Megamall pada pukul .......

JUARA American Idol (AI) musim kelapan, Kris Allen akan turun ke Kuala Lumpur pada Isnin ini, 8 Februari untuk beramah mesra dengan para peminat dan menjayakan sebuah persembahan nyanyian lagu-lagu daripada album sulungnya, Kris Allen.

Pemuda berusia 24 tahun dari Arkansas yang menewaskan seorang lagi finalis program realiti popular itu, Adam Lambert pada tahun lalu itu sedang mengikuti jelajah Asia di tiga buah bandaraya dan akan tiba di Kuala Lumpur selepas singgah di Manila pada Ahad ini dan seterusnya ke Singapura pada Selasa depan.

Ketika di KL, para peminat berpeluang untuk berjumpa idola yang disukai ramai ini semasa sesi menandatangani autograf di Mid Valley Megamall (Ground Floor, Centre Court) pada pukul 6 petang yang diadakan secara terbuka.

Persembahan nyanyian akan diadakan di The Gardens Ballroom, The Gardens Hotel pada pukul 8 malam pada hari yang sama.

Selepas itu, peminat juga boleh bertemu sekali lagi dengan Allen dalam satu sesi beramah mesra istimewa.

Namun, kedua-dua acara itu terhad kepada yang mendapat jemputan sahaja. Sesiapa yang berminat boleh memenangi pas masuk dengan menyertai peraduan di laman web astro.com.my/astrolife atau di radio Hitz. FM.

1 comments:

Unknown { February 5, 2010 at 12:28 PM }
gler ensem...waaa

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes