Suara Adam Tak Keluar Semasa Konsert??

-

Ruangan hiburan dalam kosmo hari ni mengatakan vokal Adam tak kesampaian ketika membuat persembahan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Betul ke? Kenapa boleh jadik camtu.

Tapi bila difikir semula, perkara camtu memang boleh berlaku sebab persembahan Adam memang memerlukan stamina yang tinggi. Ye lah, nyanyi sambil menari. Kalu tak kuat stamina, vokal memang pancit. Satu lagi penyanyi yang kuat stamina adalah Stacy. Dia pun nyanyi sambil menari jugak.




Susunan lagu yang didendangkan, Joget Lambak dan Gelora memang bagus, tetapi apa yang kurangnya apabila rata-rata penonton di dalam dewan terkejut dengan vokal tidak kesampaian Adam.

Gaya semuanya sudah ada, siap rambut yang hitam diputihkan persis lelaki mat saleh. Aww.. Adam memang ada stail, itu Marilyn tidak dapat dinafikan.

Malangnya, persembahan Adam itu dicacatkan oleh kemampuan vokalnya.

Sampaikan Marilyn terdengar penonton berbisik: "Ishh.. dia tak boleh nyanyi ke? Kenapa suara dia tak keluar? Ish.. buat apalah jemput dia, buat rosak persembahan sahaja."

Itulah ayat terpacul daripada mulut salah seorang penonton yang boleh tahan laser nya. Awas, bukan Marilyn yang reka cerita ya! Sesiapa tonton program itu, tahulah macam mana keadaan sebenarnya.

Marilyn tidak mahulah salahkan mana-mana pihak dalam soal ini. Manalah tahu masa itu Adam tidak sihat dan menyebabkan suaranya tidak keluar. Sebab sebelum ini vokal Adam, okey sahaja.

1 comments:

Unknown { February 5, 2010 at 1:09 PM }
adam??? suka dia menari dari menyanyi :)

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes