Victoria Beckham Paling Benci Kakinya

BEKAS penyanyi Spice Girls, Victoria Beckham, yang kini menjadi perancang fesyen ini jarang mengenakan sepatu tinggi yang mendatar dan tipis di depan umum, meskipun ia tak pernah merasa nyaman dengan kasut tinggi dan runcing itu.

Dalam satu temubual dengan majalah Glamour, Amerika Syarikat, Victoria mengatakan, "Memang kasut tinggi membuat kaki saya sakit. Itu memang Betul!

"Saya tidak akan berbohong. Tapi, hasilnya harus dibeli dengan perjuangan, seperti kata mereka. Bagi saya, itu bukan masalah. Saya mahu menderita. Bukannya saya mengenakan heels setiap hari, kecuali kalau keluar rumah. Kasut tinggi membuat saya merasa yakin pada diri."

Sebelum ini, Victoria pernah mengungkapkan bahawa ia benci kasut yang mempunyai tapak yang tipis dan rata.

"Saya benci kasut ala balerina. Saya tak bisa berjalan dengan kasut begitu kecuali jika dikenakan oleh balerina yang sedang menari. Saya suka kasut tinggi," kata Victoria.

Ketika foto bintang berumur 35 tahun ini dirakam tanpa kasut baru-baru ini, tampaklah tulang pangkal kakinya menonjol keluar akibat dari terlalu sering mengenakan high heels.

Victoria mengaku kaki merupakan bagian tubuh terakhir yang menjadi favoritnya.

"Saya benci kaki saya. Ia merupakan bagian paling menjijikkan dari saya," kata isteri kepada jaguh bolasepak David Beckham.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes