Shah Rukh Khan Benci Stokin Berwarna Coklat

BINTANG terkenal Bollywood Shah Rukh Khan (SRK) adalah seorang yang cukup mudah mesra. Walaupun kadangkala nampak seperti seorang yang sombong, SRK sebenarnya seorang yang suka menyendiri dan mempunyai tabiat yang aneh.

Antara tabiatnya yang berbeza ialah SRK cukup mengambil berat tentang stokin yang dipakainya.

"Saya seorang yang amat prihatin tentang stokin. Stokin perlu berasa selesa di kaki saya. Saya boleh terlepas kapal terbang jika stokin yang saya pakai tidak sesuai atau salah.

"Saya tidak boleh pakai stokin nylon dengan kasut biasa.

"Saya juga akan terganggu di lokasi penggambaran kalau stokin saya salah. Saya benci stokin berwarna coklat dan stokin yang berwarna warni," jelas SRK di satu temuramah dengan majalah GQ.

Temubual itu akan dimuatkan di dalam keluaran bulan Februari majalah tersbeut.

Bintang berusia 44 tahun itu juga bercerita tentang kesunyian dalam temubual tersebut. "Ramai yang melihat saya dari luar akan menganggap saya sebagai seorang manipulator, tidak berminat, aneh, menyendiri dan sombong. Tapi mereka yang kenal saya akan tahu sebenarnya.

"Ada ketikanya saya rasa betul-betul kesunyian di dalam. Memang itulah saya sebenarnya.

"Saya tidak boleh mengadakan apa-apa perhubungan kerana saya takut kehilangan. Saya kehilangan kedua ibu bapa saya dan itu membuat saya bimbang andai kata saya kehilangan orang-orang yang saya sayang.

"Di usia 44, saya masih mempunyai kelemahan dari segi sosial dan emosi," jelas SRK yang akan dapat dilihat di dalam filem terbarunya, "My Name is Khan", yang akan ditayangkan pada 12 Februari.

Filem yang diarahkan oleh Karan Johar ini menceritakan kisah seorang hero Rizvan Khan (dibawa oleh SRK), melalui jalan sukar ke Amerika untuk mendapatkan semula kasih hatinya, Kajol. Sepanjang perjalanan itu, keluhuran peribadinya yang mulia membuat ramai orang tersentuh.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes