Dian Sastrowardoyo Bakal Bernikah Pertengahan Februari

BINTANG terkenal Indonesia Dian Sastrowardoyo tidak mahu memberi jawapan pasti ketika ditanya rencana pernikahannya dengan Indraguna Sutowo, yang khabarnya akan berlangsung Februari ini.

Perkahwinan itu diberitakan akan berlangsung pada pertengahan Februari ini. Februari dianggap sebagai bulan baik untuk mengadakan resepsi pernikahan Dian dengan putera pengusaha ternama Adiguna Sutowo itu.

Laman kompas.com melaporkan Dian langsung berlalu dan tidak mahu menjawab pertanyaan media ketika ditemui di Natur-e Journey to Beauty di Annex Building, Jakarta baru-baru ini.

"Saya sibuk sekarang dan selalu ke kantor dan ikut roadshow Nature-e," kata aktres Dian berusia 27 tahun ketika ditemui media.

Benarkah aktres filem 'Ada Apa Dengan Cinta?', 'Ungu Violet', 'Banyu Biru', dan banyak lagi filem lain itu tengah sibuk mempersiapkan resepsi pernikahannya?

Tidak ada jawapan yang pasti dari Dian. Setiap kali ditanya perihal kehidupan peribadinya, Dian selalu elak menjawab.

Kebelakangan ini, satu sumber menyatakan, undangan pernikahan Dian-Indra sudah tersebar di kalangan tertentu. "Mereka akan menikah pertengahan bulan ini (Februari)," kata sumber tadi.

Namun, di mana dan bila, sumber itu enggan memberikan penjelasan.

Bagi perempuan kelahiran Jakarta, 16 March 1982, itu, Indra diharapkan menjadi pelabuhan terakhir cintanya.

Dian, lulusan bidang Falsafah dari Univeristi Indonesia (UI), menjalin hubungan cinta dengan Indra sejak Oktober 2008.

Bekas kekasih Abi Yapto dan Marwan Nasution itu tidak pernah mengungkapkan kisah cintanya pada umum. Walaupun demikian, bintang sabun Lux ini pernah menyampaikan niatnya untuk menikah pada usia 28 tahun.

Berbeza dengan urusan cinta, jika ditanya soal rahsia kecnatikiannya, Dian dengan senang hati menjawabnya. "Bukan susha memilikki kulit cantik. Yang penting makan makanan sihat yang organik, cukup tidur, dan minum suplemen yang alami," ucap Dian.

0 comments:

GotZip

Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
hostgator promo codes